Sambata 9 Noiembrie

Mesajul unei florării din Cluj: „Clientul nostru NU E STAPANUL NOSTRU”. Se schimbă vremurile


Patroana unei florării din Cluj-Napoca a răbufnit pe Facebook și le-a explicat tuturor că s-a terminat cu epoca în care funcționa sloganul „Clientul nostru, stăpânul nostru!”.

Am încercat sa ținem pagina cât de impersonală am putut. Astăzi facem o excepție. Azi am dat primului client ban pe pagina/site/telefon și ce mai exista. Mi se pare ireal ca trebuie sa scriu asta, însă, here it is”, și-a început clujeanca mesajul publicat pe Facebook. 

„La noi nu ridici vocea și nu bați din picior”

Clientul nostru NU E STAPANUL NOSTRU! E un serviciu de reciprocitate. Nu e nimeni mai presus! Nu ridici vocea la noi, nu tipi, nu vorbești urat. Dacă în lumea ta mica oamenii iti accepta asta, mă bucur pentru tine. La noi nu RIDICI VOCEA!  Nu bați din picior că tu vrei EXACT acel model roz bombon de acum 3 ani, pentru ca nu putem. Îți las aici link sa te documentezi cu ce inseamna hand-made (...). Nu soliciți ceva pentru care nu ai plătit. Vrei ceva extra? Sigur o sa fim prea jenați să te refuzăm. Dar măcar să te oferi să achiți extra. Nu oferim discounturi. Decât foooarte rar și pentru toata lumea. Transparent”, a continuat aceasta să își exprime punctul de vedere cu privire la clienții care îi trec pragul florăriei și se comportă needucat și fără bun simț. 

Avem clienți pentru care facem multe. Dar sunt calzi și înțelegători și îi iubim pentru căldura cu care ne tratează. So we do the extra mile. Want that? Be like that”, a continuat aceasta, „Mai zic o dată pentru ca observ ca toata lumea are mai nou 'a bad day' si noi prea multă îngăduință: ai vorbit urât, ți-am dat banii înapoi și block pe unde putem”, a punctat clujeanca spre finalul mesajului. 

Suntem prea puțini și iubim prea mult ce facem ca să ne strice cineva zen-ul. We honestly do our best every single day. As avea pagini întregi să vă scriu, dar momentan ajunge. Dacă ati citit pana la capat, va multumesc. Dana - Alte Flori”, a încheiat aceasta mesajul menit să mustre clienții prost crescuți.

Comentarii Facebook