Metro Media Transilvania are un soft mai tare ca cel de la Harvard! Institutul va face sondaje si in Italia, Spania si Moldova
Metro Media Transilvania va face sondaje si in Moldova, Italia si Spania, odata cu implementarea unui nou sistem de realizare a studiilor ce cercetare. Soft-ul este mai "tare" ca cel de la Harvard.
Institutul de sondare a beneficiat de un proiect finantat de Banca Mondiala, prin care un sondaj de opinie va fi realizat de cinci ori mai repede si va fi cu 20% mai ieftin.
Septimiu Suciu, directorul MMT, a anuntat ca performantele au fost imbunatatite prin investitiile in infrastructura IT. "Am cumparat 20 de laptopuri si un soft, care este mai bun ca cel de la Harvard. Banii de la Banca Mondiala, circa 260.000 de lei, au mai fost folositi si pentru instruirea personalului. Acum durata unui sondaj s-a redusde la 10 zile la numai 2. Costurile vor fi si ele reduse cu 20%", a mai afirmat Suciu.
Datele in timpul sondajelor vor fi stocate direct in laptop, iar de acolo vor fi transmise la serverul MMT, unde vor fi procesate.
"Dispar chestionarele de hartie si totul se face computerizat. Aceste chestionare trebuiau introduse ulterior in sistem si asa se pierdea timp. Toti cei 120 de operatori vor avea laptopuri cand vor merge pe teren", a mai spus Septimiu Suciu.
Sistemul va fi folosit din ianaurie 2001, de cand MMT va face masuratorile de audienta ale presei scrise nationale. Metro Media Transilvania intentioneaza sa isi extinda activitate si in Spania, Moldova si Italia.
1 Comentariu
deci au cel mai tare "soft" - nu cumva tot ei au si cel mai moale "hard"? Ati gasit o combinatie beton in titlul articolului...