Duminica 8 Septembrie

Noaptea minții! Cum se comportă un medic de familie din Cluj cu pacienții săi: „Merge să-și ia înghețată, apoi intră în cabinet și povestește la telefon”


Nesimțirea unor medici de familie nu are limite. Un pacient din Cluj a relatat pe un forum local experiența sa frustrantă cu noul medic de familie. După pensionarea predecesoarei, pacienții au fost preluați de o altă doctoriță, însă comportamentul acesteia lasă de dorit.

Bărbatul spune că pacienții pot aștepta cu orele înainte să fie preluați, iar medicul preferă să vorbească la telefon în loc să-și ajute pacienții. Situația critică ar fi la un cabinet din cartierul Mănăștur. 

„Medicul de familie ce îl aveam a ieșit în pensie că nah, era bătrână doamna. Imediat după, am fost preluați de un alt medic, o doamnă care nu are nici o treaba cu realitatea. Nu respectă programul (că întârzii 10-15 min e ok) dar întârzie la cabinet cu orele. 

Apoi, când vine, sta în cabinet aproximativ 1h fără sa ia vreun pacient. Încă în ciuda curului, mai și iese din când în când afară, merge la baie, merge să-și ia înghețată, apoi intră în cabinet și povestește la telefon. 

O pot auzi de afară cum povestește lucruri care nu sunt legate de muncă. Lumea efectiv se ridică și pleacă că nu mai au răbdare. Momentan aștept pe hol de 1h deși aveam programare la ora 12... Că fără programări nu mai ia... Iar dacă am programare ne ignoră. O să ne mutăm la alt medic de familie dar chiar vreau să-i fac reclamație înainte de asta.

Dacă ați avut experiențe de genul și știți unde sau cum pot să fac reclamație sau de ce dovezi e nevoie, ascult!”, a relatat un clujean. 

„Ca medic, te rog înainte de a te muta, fă o plângere în scris la Colegiul Medicilor. O să fie chemată la o audiere în fața unei comisii și poate asta o să o aducă puțin la realitate. La prima abatere e puțin probabil să primească mai mult decât un avertisment, dar plângerea asta rămâne la dosarul ei și dacă se repetă e foarte probabil să primească amenda”, a explicat un medic. 

Comentarii Facebook