O clujeancă a ajuns la spital după o căzătură în fața magazinului Profi Mărăști: „Uitați efectele indolenței angajaților”


Un clujean a relatat chinul prin care a trecut soția lui în urma unei plimbări de rutină pentru a face cumpărăturile de seară într-un magazin Profi-Cluj. Aceștia sunt dispuși să dea în judecată compania pentru a trage la răspundere atât angajații care nu își fac treaba, cât și conducerea magazinului pentru că nu respectă regulile impuse „așa ceva nu se poate, câte persoane trebuie să rămână cu sechele pe viață pentru a fi respectat cadrul legal impus?„

În data de 26 ianuarie am plecat în jurul orei 21-21:15 catre Profi Mărăști (lângă sensul giratoriu) pentru a face obișnuitele cumpărături de familie. Ajunși în fața magazinului am întâlnit pavimentul de la intrare plin de gheață topită. În ciuda atenției acordate pentru a nu aluneca, soția mea a căzut pe pavimentul lucios, nesemnalizat și necurățat de zăpadă, lovindu-se atât la cot cât și la cap”, a povestit clujeanul, Dănuț Risco.

Angajați neinteresați „Mi-a spus că nu suntem primi care alunecă”

Imediat mi-am dat seama de gravitatea situației și, printre altele, am cerut să vină șeful punctului de lucru pentru a vedea efectele indolenței angajaților responsabili de curățarea pavimentului, dar și a faptului că acesta nu a fost echipat cu benzi antiderapaj, așa cum se impune. A apărut o tânără, care estimez nu avea mai mult de 25 ani, care mi-a spus că din păcate nu suntem primi care alunecă”, a adăugat bărbatul. 

În urma căzăturii, soția clujeanului a avut nevoie de îngrijiri medicale „Pe soție am dus-o ulterior la Urgențe, la Ortopedie, unde s-a constatat o fractură majoră la cot care a necesitat în prima fază ghipsarea, iar apoi operație de reconstrucție, urmată la rândul ei de o recuperare estimata la 90-120 zile”, a mai spus indignat Dănuț.

Poliția locală nu poate să facă nimic „Mi s-a spus la telefon că nu este de competența lor”

Deși clujeanul a sesizat imediat autoritățile, acestea nu au luat nicio măsură „seara am sunat la Poliția Locală pentru a-i informa despre cele întâmplate și pentru a se acționa în favoarea clujenilor, care mai urmau să ajungă în zonă. Mi s-a spus la telefon că nu este de competența lor deoarece operatorul economic este unul privat și nu îl pot amenda, dar mi-au promis că vor trimite un echipaj pentru a-i avertiza. Ulterior am făcut o altă plângere în scris, tot la Poliția Locală a municipiului Cluj-Napoca, unde am cerut un punct de vedere oficial față de cele întâmplate”, a declarat bărbatul.  

Clujeanul trage un semnal de alarmă „Poate îi scutim pe alții de astfel de situații”

Clujeanul este convins că astfel de comportamente sunt des întâlnite în cadrul societăților comerciale din oraș și dorește să tragă un semnal de alarmă împotriva acestora „În final îmi pun o întrebare, pe care cu siguranță mulți alți clujeni și-o pun, și anume: Câte persoane trebuie să rămână cu sechele pe viață pentru a fi respectat cadrul legal impus? Cotul soției mele nu va mai avea niciodată mobilitatea dorită, dar printr-un efort comun poate îi scutim pe alții de astfel de situații”, a încheiat Dănuț Risco. 

Mai mult, bărbatul împreună cu soția sa, sunt dispuși să meargă până la capăt și să se adreseze instanței pentru a-și face dreptate „noi vom merge până la capăt și ne vom adresa instanțelor de judecată pentru a ne face dreptate”, a concluzionat clujeanul.

Reprezentanții Profi au fost contactați în legătură cu acest eveniment. Deocamdată nu am primit nicun răspuns. De îndată ce reprezentanții Profi ne vor răspunde întrebărilor,  părerea acestora  va fi  de asemenea publicată.

-----------------

UPDATE

După cum se poate vedea din fotografia primită chiar de la soțul doamnei accidentate, zona nu doar ca era marcată cu semnalul galben care atentioneaza publicul ca este alunecoasa, dar prezenta și un covoras antiderapant. Aceleași aspecte au fost constatate și de către organele de poliție sosite la fata locului în acea zi.

Regretăm atât incidentul, cât și faptul ca ati fost indus în eroare: după cum puteți vedea, magazinul luase măsuri de prevenire a accidentelor și nu poate fi răspunzător pentru felul în care clienții sai înțeleg sa le respecte”, spune Gabriel Paslaru, purtătorul de cuvânt al Profi Rom Food, firma care deține magazinele Profi.

IMG-20220203-WA0220.jpg

Comentarii Facebook