O clujeancă nemulțumită de atitudinea casieritelor RATUC cere socoteală primarului
O clujeancă nemulțumită de atitudinea nepotrivită a casierițelor de la RATUC cere municipalității, sub a cărei administrare se află compania de transport public.
”Va scriu acest e-mail pentru a va sesiza comportamentul nepotrivit al unei casierite RATUC, RATUC fiind in subordinea Primariei Cluj-Napoca. Ieri, 16.07.2013, aflata fiind la punctul de cumparare bilete RATUC de pe strada 21 Decembrie 1989 (vis-a-vis de Piata Marasti, in proximitatea farmaciei Remedium si a magazinului Profi) am intrebat politicos una dintre casierite unde este afisat programul de circulatie al 24 B (nu era afisat pe peretele casieriei). Doamna a aratat semne vizibile de enervare si mi-a indicat incruntata cu degetul geamul casieriei. Am cautat iar orarul autobuzului, dar nu era afisat, astfel ca mi-am permis sa ii spun ca nu este afisat. Doamna s-a enervat si mai tare si a inceput sa tipe la mine, moment in care am ridicat si eu vocea. Am rugat-o sa imi spuna numele ei pentru a depune o reclamatie (nu purta legitimatie), dar a refuzat sa o faca, spunand ca nu am de ce sa ii fac reclamatie. Am insistat sa imi dea numele ei, dar fara niciun rezultat. Doamna casierita avea in jur de 50-55 de ani si era in tura marti, 16 iulie 2013 la ora 16:00 la punctul de vanzare bilete RATUC de pe strada 21 Decembrie 1989 (vis-a-vis de statia Piata Marasti)”, a scris clujeanca.
Femeia susține că incidentul nu este singular, susținând că majoritatea casierițelor au această atitudine.
”Nu este prima data cand am avut de-a face cu casierite RATUC nepolitiocoase, incruntate, agresive verbal, nepasatoare, insa aceasta este prima data cand am facut o reclamatie. Imi pare rau ca in 2013, pe punctul de a avea un oras- capitala europeana, comportamentul casieritelor RATUC fata de clienti este acelasi. Am o sugestie (fara urma de ironie): va rog angajati persoane mai tinere sau cel putin obligati-le sa urmeze un curs de Relatii cu Publicul, sau cel mai bine, amplasati tonomate cu bilete RATUC, sa nu mai fim nevoiti sa le deranjam pe doamnele casierite cu intrebari sau achizitii de bilete. Sunt vesnic nervoase, nemultumite si incruntate; nu poti sa indraznesti sa cumperi un bilet folosind o bacnota 50 de lei pentru ca fac scandal ca nu au cum sa-ti dea rest (mi s-a intamplat de cateva ori).
Ma astept ca de la o companie de prestigiul RATUC intr-un oras european sa aiba casierite mai amabile, mai putin nervoase si asociale, ele sunt imaginea RATUC, ar trebui sa reflecte valorile companiei, insa ele nu fac decat sa perpetueze o imagine negativa.
Am trimis o reclamatie si catre RATUC. Va rog sa luati masuri impotriva angajatilor RATUC care au un comportament nepotrivit fata de clujeni, s-au facut atatea petitii si atatea sesizari insa fara rezultat. Am ajuns sa-mi fie groaza sa mai cumpar un bilet sau sa intreb ceva legat de programul sau traseul unui autobuz RATUC din cauza atitudinii majoritatii casieritelor RATUC.
Astept raspunsul Dvs., va rog luati masuri concrete pentru solutionarea acestor probleme”, a mai scris femeia pe domnuleprimar.ro.
43 Comentarii
Buna. azi am fost in jurul orei 14 sa imi cumpar bilet in statia 35 din piata mihai viteazu, neavand numai bani marunti de 50 de bani casierita a inceput sa urle la mine , si a inceput sa tranteasca tot in jurul ei. nu mi se pare in regula atitudinea ei
nu mai zic de vechiturile de saviem-uri care ar fi trebuit casate de mult, insa sunt pastrate cu nesimtire in circulatie. suspensii varza, unde mai pui ca afuma tot pe unde trec. cum naiba pot trece ITP-ul? chiar nu vede nimeni ce ilegalitati sunt in parcul auto RATUC?
Ohooo, dar sa o vedeti pe vanzatoarea de la capatul liniei 33, de pe str.Baisoara... este si acolo un specimen, te apuca groaza , nu altceva. Exact aceeasi atitudine, de parca ceri un serviciu gratuit, de parca o deranjezi de la o munca importanta. Copiii mei de multe ori prefera sa mearga in oras sa isi faca abonament ,decat sa dea peste personajul… Citeste mai departe
Da, alea de la capat is jupini(ite) , tre sa ai pile grase ca sa ajungi pe post stabil la ratuc.
Asta cu "nu avem buda" trebuie spus la sefi nu la cei de pe spatele carora traieste monopolul zis ratuc , intradevar este inadmisibil sa sati 8 ceasuri lipit de-un scaun , bastanii in loc sa faca buda isi cumpara cabane, masini , curve etc si ii doare… Citeste mai departe
Si soferii conduc de parca au saci de ciment in spate nu oameni. Asta pe langa toanele semnalate de domnisoara de mai sus.
O rusine pentriu oras toata regia. Preturi foarte mari su conditii jalnice. De la varf se impute capul, asa synt directorii din acest motiv sunt agreate aceste doamne nesimtite. Acestea nu deranjeaza si nu pun intrebari.
Aceleasi toane le gasesti si la statia din Polus. Recunosc, ca m-am urcat in autobuz fara bilet ,cu banii in mana, dupa 12 minute de morala facuta de aceste "toape", cum de-mi permit sa vin la ele cu bani mari!? Pe acest motiv ulterior am spart pusculita si m-am dus cu marunt de 10 bani, ca sa fiu sigur ca n-au ce mai spune. Rau am facut... mi-au facut… Citeste mai departe
Zilnic ne umilesc aceste angajate frustrate,deoarece stiu ca depindem de niste bilete.....Isi pun orar personal cu biletzele postate in geam,lipsesc 10 minute. Cu motivatzia am fost la toaleta! Nu conteaza,ca intre timp a plecat autobuzul care circula la 30 minute.Noi avem timp sa asteptam ,sa-si faca treburile prin baruri,restaurante,pe cheltuiala… Citeste mai departe
Eu as spune altceva: inainte sa afirmi aceste lucruri, ar fi bine sa stai 8 ore intr-un chiosc ca frustratele acelea, si sa nu ai nici bar si nici restaurant unde sa-ti faci nevoile. Sa umbli cu apa, hartia si sapunul dupa tine si sa-ti faci nevoile in punga. Ti-ai satura dupa o zi de ifosele fiecarui client, dar sa stai 5 sau chiar 7 zile din sapmanana!!… Citeste mai departe
Nu-ti convine, poti sa faci altceva. Scoala mai multa de exemplu!
Iar daca replica ta o sa fie "pai trebuie cineva sa o faca si pe asta" o sa-ti spun ca deabia astept AUTOMATELE DE BILETE, ca sa scapam de tarancile astea.
Poate chiar de asta sunt asa nervoase, stiu ca vor trebui sa se recalifice curand.
abia astept taranule sa va dati in cap in fata automatelor ca va vine masina sau sa asteptati restul de la bancnote mari
Pai sunt neveste de bocteri..ce naiba asteptati...niste maneliste fara scoala,si nervoase ca nu le reguleaza nimeni...jeguri si scarbe...exclus persoanele de buna credinta...
casiere penibile din cluj:
Cea din P-ta Cipariu de linga familia de rromi care vinde flori - zici ca-i lovita cu ****-n cap, nu vorbeste aceasi limba cu noi.
Cea de pe A. Vlaicu linga 'sapca lui ceausescu", aia micuta ca un dop de sticla , mai barnace la culoare care maninca conserva de carne de vita in suc propriu cu brinza , ceapa, piine pe… Citeste mai departe
Probabil a fost nevoie de acel accident teribil.
Felicitări Primăriei Cluj-Napoca!
http://infoapahida.ro/20130717-19.00-calea-someseni-a-fost-marcata.html
ups , se revolta plevusca clujului
Eu is din Oradea si de cate ori vin in Cluj intreb de la vanzatoarele de bilete cum pot ajunge si cu ce autobus/troleibuz intr-un anumit loc,.....
Mereu am un raspuns dat in doi peri alaturi de o "flegma".
Cel mai bine ma orientez intreband de ceilalti cetateni pe care-I gasesc in asteptare de autobus.
Este bine-venita o schimbare de imagine.
La… Citeste mai departe
Si la Cluj sunt panouri cu afisaj digital.
Pai...doar in cateva statii, Prea putine.
Peste tot in firmele de stat sunt personae trecute de 50 ani.Femei plictisite de munca, arogante si totodata reduse.Daca ati vedea cate una cum sapa in tastatura, cum abia se ridica de pe scaun, v-ati ingrozi. de ce nu sunt inlocuite aceste personae trecute, trebuie inteles ca si tinerii trebuie sa aiba locuri de munca, nu pot fi tolerate pana la adanci… Citeste mai departe
ma intreb tu peste 30 de ani tot asa te misti ,si cine cat crezi ca o sa ia pensie ?sau cine o mai angajeaza o pers la varsta aia???Tuu nu cred si hai sa fim seriosi cu ce e mai buna o pipitoanca la bilete .Hai sictir invidiosilor
Nu dobitocule, nu e mai buna o pitzipoanca. Mata lucreaza la bilete de esti asa ofticat si ne zici sictir? Dupa tine ai vrea sa facem toti concurs de scuipat seminte ca si asa nu conteaza si apoi te astepti sa ai pensie, Cu atitudinea asta nici nu merita sa ai pensie boule, orice varsta ai avea. !
Pentru probleme de genul asta, nu la Ratuc trebuia sunat?
Tel: 0264-430917, 430919
Dispecerat central : disponibil 24 din 24 ore
Tel: 0264-430874
Incearca si suna tu la "serviciul clienti Ratuc", daca o pot numi asa. Raspunde un taran, care nici sa salute nu stie.
Exact, am sunat odata sa reclam faptul ca soferul fuma si tot autobuzul era plin de fum de nu puteai respira, ii explic frumos ca asa ceva nu se face si imi raspunde flegmatic: "asa si? eu ce sa fac?"
Domnule Neag, taranca aia de scarba inchide la ora 20 si pune un afis in care trimite pasagerii in statia de vis-a-vis. Nu mai vorbesc cand are pauze de mers la piata sau de platit facturi. Daca o intrebi cum de-si permite iti replica ca a fost la toaleta.
pe ce pariem ca toate casieritele RATUC , sunt taranci.????iar acum ca se stie ca vor fi "ejaculate" sunt mai necioplite.
As dori sa va intreb pe voi domnilor si doamnelor care va tineti corecti si nu jigniti pe nimeni.De cate ori ati ajutat o pers cu handicap,o pers gravida ,etc,sa urce in bus sau sai lasati locu sa stea pe scaun.Asa ca mai taieti din acuzati si uitativa la voi .Sant o pers cu handicap si nu vreau mila dar sa stiti ca putini oameni imi ofera locul lor
suntem cocalari , nu utilizam serviciile RATUC , avem mertane si bmw-uri
si tu te plimbi pe jos si visezi la cai verzi pe pereti.Esti penibil boule
Sant clujean dar lucrez ca si pilot la o companie aeriana poloneza,sotia mea e stewardesa si e din Polonia,anul trecut am venit acasa dupa 3 ani si am vrut sa cumpar bilet de autobus de langa aeroport.Doamna de la chiosc s-a uitat la mine si mi-a strigat *sa mergi pe jos boschetarule* desii eram si eu si sotia in uniforma.E drept ca am rasturnat chioscul,astept… Citeste mai departe
Chiar ma gandeam in timp ce citeai daca nu ti-a venit sa rastorni chioscul. Este incredibil !!!!
Raul, ne poti contacta pe adresa office@stiridecluj.com
Asta chiar nu o mai cred, este chiar absurda:
1.ceri bilet de autobuz si sa ti se raspunda cu boschetarule ?
2. nu am auzit prin presa locala, de oricare ar fi ea, ca cineva sa fii rasturnat vreun chiosc RATUC, cu vanzatoarea inauntru....
Raul, mai taie din comentariu, ce e mult , e mult....
Daca tot e vorba ca se implementeaza sistemul de ticketing , ideal ar fi sa se monteze si automate pentru bilete, in locul caseriilor
Nu îi poţi controla pe ceilalţi, nu poţi controla evenimentele care se petrec în jurul tău.
Asta nu înseamnă că tu să îţi petreci zilele tulburată de ceea ce nu poţi schimba:
minimalul bun simt este in disparitie! daca esti politicos si amabil te considera slab -traiasca jungla!!!!!
ma bucur ca s-a facut aceasta sesizare, pt ca intr-adevar doamnele casierite sunt vesnic nervoase si deranjate. m-am revoltat si eu de multe ori, pe tema asta.
o data am platit un bilet acum cativa ani era 2,6 lei , era la gara, cu ultimii mei bani ca nu mai aveam la mine nimic, 3 lei sa imi dea un bilet sa merg si eu acasa, pe cand mi-a dat restul nu m-ia dat biletul, si a inceput sa se ratoiasca la mine ca prima data da biletul si dupaia restul si tot o tinea pe a ei, si eu nu gaseam bieltul nicaieri in… Citeste mai departe
vanzatoarele de bilete de la ratuc niste infecte ce nu le place lucru !!!!!!!!!!!!!!!!
Ar trebui sa iti cunosti lungul nasului sa stii ca exista apa si sapun si nu cred ca ai spalat pe cineva de jeg daca ti se par infecte de ce nu mergi cu masina personala ,sunt si persoane cinstite,cu studii pe care poate tu nu le ai si ar trebui sa cunosti proverbul'' padure fara uscaturi nu exista'',gandeste de doua ori inainte de a afirma si a jigni.
Intradevar, doamnele de la caseriile RATUC sunt niste nesimtite, de parca nu sunt platite din banii publici. Si eu am observat de nenumarate ori ca sunt foarte frustrate si tipa la clienti si chiar nu le inteleg. Daca nu vor sa munceasca sa lase pe altii, ca sunt destule persoane fara un loc de munca. Si fiecare persoana are probleme acasa la urma… Citeste mai departe
are dreptate aceasta doamna ,asa este si eu am patit de nenumarate ori sa merg sa cumpar un bilet ratuc si casieritele stateau de vorba intre ele ,eu deranjandu-le ca veau sa cumpar bilet ... arunca biletul si restul de la bani ,sunt foarte flegmatice !!!! niste jegoase nesimtite !!!
Luati masuri domnule Neag si domnule primar !!!!!!!!!