Pățania unei clujence care s-a trezit cu banii blocați pe Bolt Food: ”Ofensată, duduia boltistă mi-a dat un ultimatum!”


O clujeancă a plasat o comandă banală pe Bolt Food și s-a trezit cu un car de probleme, care pare că nu se mai termină.

Desigur că nu vorbim despre o sumă foarte mare, dar nu aceasta este problema, ci modul în care aceste aplicații își tratează clienții.

Am zis sa va dau un insight la pățania mea de pe Bolt Food. Ca tot corporatistul din work from home, căruia i se face foame, am zis sa dau și eu o comanda sănătoasă de la ceva gherete cu Crepes la suprapret din Cluj. No, site-ul s-a stricat cumva și comanda mi-a intrat ca și pick up yourself, programată peste cateva ore bune, creperia din discuție era în capatul celalalt de oraș, doar nu era să îmi mișc eu dosul până acolo să-mi ridic comanda.

Contactez suportul, mă târguiesc cu ei și le explic pățania cu comanda, aceștia o anulează și părând înțelegători mi-au explicat că imediat ce banii sunt deblocați, aceștia ar trebui să se întoarcă în contul meu. Aștept eu frumos, și văd că suma respectivă este plătită, nicidecum returnată. 

Contactez din nou suportul și încerc să explic unei dudui care nu putea sa facă diferența dintre a debita si credita faptul că banii au fost încasați și nu returnati, după 3 ore de schimbat mesaje întrucât suportul telefonic este de domeniul trecutului, dânsa decide că cel mai bine este sa contacteze ”departamentul financiar” care ar trebui sa examineze cazul și să revină la mine, doar ca zilele au trecut, iar topicul a fost declarat închis, deși aceasta promisese că vine cu explicații după ce se lămurește situația. Deschid un nou topic, unde o altă tanti îmi cere un extras de cont pentru perioada respectivă, în acel extras de cont era foarte clar că sumele au fost încasate de Bolt, reluând povestea cu explicatul diferențelor dintre debit și credit, îmi pierd răbdarea și le spun că în cazul în care situație nu poate fi soluționată, nu aș vrea sa fiu genul care să facă reclamație la ANPC pentru cateva Crepes. Probabil ofensată, duduia boltistă mi-a dat un ultimatum cum că ”comanda a fost anulată la cerere, deci fondurile nu pot fi returnate” închizând topicul respectiv.

Voi ce ati face în situația asta?

Să vă ferească Sfântu' să aveți nevoie de suportul de la Bolt Food”, a precizat clujeanca nemulțumită de tratamentul primit.

Clujenii i-au dat dreptate și au precizat că serviciul de suport clienți de la TAZZ este și mai și: ”Al doilea cel mai prost suport după cel de la Tazz. Îmi vine să sparg telefonul când vorbesc cu ei pentru un migrant care nu știe cum se livrează o mâncare”.

Comentarii Facebook