Pățania unei clujence cu cei de la Altex și o ”țeapă” dată de Black Friday: „Cei de la Protecția Consumatorilor ar trebui numiți protecția prestatorului”
O clujeancă s-a luptat cu cei de la Altex timp de trei luni pentru a-și recupera banii plătiți pentru o mașină de spălat ce nu i-a mai fost niciodată livrată.
Mașina de spălat a fost plătită, dar când să o primească Tunde Kristina a aflat că este deteriorată, așa că a returnat-o. De acolo a început o telenovelă, în care banii i-au fost ”sechestați” de Altex, fără ca alt produs similar să poată fi livrat, pentru că nu mai era pe stoc.
Clujeanca a apelat și la Protecția Consumatorilor, dar degeaba, pentru că nu s-a făcut nimic.
”As dori sa relatez în următoarele rânduri o întâmplare pe care am trait-o pe pielea mea cu firma Altex Cluj care de black Friday avea în promoție o mașină de spălat Gorenje pe care eu că și client am cumparat-o pe data de 10 noiembrie 2023 cu banii jos doar că nici mașina nu am primit-o iar banii au stat la dânșii până în 7 februarie 2024. De ce? Pai pt că la momentul cumpărării am plătit și transportul masinii la domiciliu, doar că după vreo 12 zile am fost sunata că mașina este aproape de adresa mea sa fie livrată. Eu fiind la servici îi rog pe cel ce m-a sunat sa revină mai târziu când voi fii acasă, moment în care mi se zice că noi venim, dar dorim să știm dacă preluați mașină căci în timpul transportului a fost deteriorată!
Auzind asta cer detalii și sunt aproape lămurită să îl fac retur căci în câteva zile voi primii alta și așa se face 27 noiembrie când primesc un alt apel în care mi se zice că am un sold la Altex eu spunând că eu nu doresc banii, ci doresc în continuare mașină, iar interlocutorul meu îmi spune că transmite mai departe și voi fi contactată! Doar că nu s-au întâmplat așa ceva și în momentul când am mers la magazin mi s-a comunicat sec că mașina s-a deteriorat nu mai au altă mașină pe stoc și că îmi vor returna banii după o lună de așteptare. Doar că nici treabă asta nu s-a întâmplat și în data de 12 decembrie fac sesizare la ANPC, crezând că vine în ajutorul consumatorilor, dar altă dezamăgire după ce am povestit ce mi s-a întâmplat mi s-a spus sa revin a doua zi cu sesizarea scrisă și să sun cam peste o săptămână sa vad la ce inspector a ajuns dosarul meu și să mai povestesc și lui detalii și amănunte. Trece săptămână sun la numărul indicat și mi se transmite că soluționarea dosarului se va face după 30 zile și voi primi un răspuns. Doar că din nou aștept și văzând că nu primesc nimic sun, dar mi se spune să închid că voi fi contactată de inspector și bineînțeles iar am fost uitată.
Insist să aflu rezultatul, iar după ce sunt certată că citez: ”Ce credeți că primiti răspuns din cinci in cinci minute”. Le spun că tocmai asta e problema că nu am primit răspuns mi se zice că verifică dosarul și voi fi sunata de inspectorul responsabil care ulterior îmi spune că ei au trimis o notificare din data de 4 ianuarie către Altex, dar încă nu au primit răspuns motiv pentru care au amânat soluționarea cazului încă 15 zile când voi primii răspunsul. Doar că nici de această dată nu am primit nici un răspuns, iar în momentul în care am sunat mi s-a comunicat că dacă am făcut retur la mașina deteriorată și ei nu mai au pe stoc altă, iar legea este de partea lor!
Altex este o firma care poate să își bată joc de clienți, iar cei de la Protectia Consumatorilor mai degrabă ar trebui numiți protectia prestatorului poate așa vor ști că dacă există lege care da dreptate prestatorului nu mai este necesară aproape 3 luni ca clientul să își recupereze banii! Iar ca idee noi avem doar obligații și nici un drept oriunde ne întoarcem capul motiv pentru care chiar mă gândesc să părăsesc țara!”, a relatat Tunde Kristina Moldovan.
35 Comentarii
Altex dau eMag aceeași mizerie.
Monopolul este împărțit frățește și de aceea își bat joc de clienți
Amenintarile cu "plec din tara" nu ne impresioneaza. Daca vreti sa pleci, du-te! Nici macar nu vom baga de seama ca ai plecat.
@ : Pentru limba română apăsați tasta 1!
A ți prins o mașină de spălat ceva mai ieftina care de aceea o fi fost redusa și în loc sa va luați bani înapoi ai făcut plângere . E greu sa va asumați ,mai bine denigrați.
@Ron: De ce nu-ti scrii numele complet? Ti-e lene?
Scrie cum trebuie: Ron de la ALTEX
Protecția consumatorului e inutila ,este un cuib cald cu salarii babane pt piloși.Eu am apelat de câteva ori și nimic ,fac pe posta ,doar trimit de colo colo sesizarea ta și răspunsul lor .Feisbuciștii sa se abțină cu comentarii jignitoare la cazul unui om .Ei sunt primii cu contra la orice ,feisbucul a devenit o prostie unde un analfabet poate jigni… Citeste mai departe
ANPC o institutie de STAT de frecat menta, si eu am depus o reclamatie la ei dupa care primesc un telefon de la cei cu care am avut probleme ce bai da ce nu iti convine. ANPC trimit reclamatia la reclamant asta fac !
@Pop: Exact ca cei de la Inspectoratul in constructii. Au devenit aceste institutii aparatori al " drepturilor " reclamatilor ? Mai ca-n " La piovra " !!
Cei de la ANPC (in special cei din Cluj) au devenit mai penali ca multi agenti economici pe care ar trebui sa-i controleze.
ALTEX e in 97% din cazuri chiar ok, eu ii ocolesc pe cei de la Emag, care au devenit un mijloc de prostire in masa a clientilor ( vezi Genius care nu e tocmai Genius, vezi preturi umflate ca la balamuc, vezi faptul ca… Citeste mai departe
@Wienescu: Gresesti profund! GENIUS sunt ei, pentru ei, nu pentru tine asa cum te-au convins cand ai platit suta'
Sa nu te puna sfantu' sa reclami ceva, ca te tot plimba inteligenta lor artificiala de colo colo pana te saturi; pe timpul si banii tai, evident, ca doar sunt GENII !!!
@Wienescu: altex e ok in 3% din cazuri. Maxim.
aveti ce ati votat dragilor...nimic mai mult...
@andi: E vina celor care stau acasa in loc sa mearga la vot, ceilalti duc si mortii sa-i voteze.
@andi:
@.: stau acasa ca sa comande genius pe.emag n co
Eu am comandat la ei un vibrator Pro Maxx Big Black Boa xxl size. Din păcate mi-au livrat Big Black Mamba normal size. După o lună de încercări l-am returnat. Au spus că doamna de la facturari și livrări este în pragul pensiei și nu se pricepe. I-am dat in judecata la Curtea de Arbitraj de la Washington deoarece sunt avocat și cetățean european și am… Citeste mai departe
@Evelina: Foarte tare comentariu :)))))))
Daca nu stiti cumpara cu plata ramburs, asa se intampla.
@Adi: Cumpărați fraților cu plata ramburs...se deteriorează produsul la transport,sa se spele pe cap cu el.
Nu pierdeți nimic...doar ei vor pierde și vor avea grija cum îl vor transporta sau mani****.
and agai, and again, and again...
@BLACK FRAYERDAY strikes again: Correct! Cica ne ameninta ca pleaca din tara/ Ha,ha,ha, cine o opreste? Nici macar ALTEX. Ce texte au fraierele!
Cei de la Altex fac baza de date cu toti clientii, vanzatorii iti cer cu insistenta numarul de telefon spunand ca le trebuie pentru factura. Cand ii explici ca nu, nr. de tel. nu este necesar pentru emiterea facturii, devin si mai insistenti. Este un abuz, pacalesc clientii.
@zzz: Da asa este, poliția sa intre pe fir s-au fac naniiiiiiiiii !!!!!!
Dar oare ce fac cu baza de date ????
Nu se respecta GDPR !!!!!!
De asta trebuie sa le dai un număr de firma s au provizoriu, și nu numărul personal.
Poliția, ANAF dormiti ????
Mai lucrează instituțiile sfatului în apărarea cetățeanului s-au… Citeste mai departe
@zzz: ma gandesc ca numarul de telefon nu e pt emiterea facturii in sensul ca ar aparea pe factura. e pt a te identifica mai usor daca ai mai facut cumparaturi la ei, sa adauge factura in contul tau de utilizator, e probabil mai simplu decat sa dictezi adresa de mail sau nume.
oricat de insistenti ar deveni, ii poti refuza, in cel mai rau caz renunti… Citeste mai departe
@Lucian : felicitari, din 3 'sau'-uri nici unul nu l-ai scris corect.
ce treaba are anaf cu gdpr?