Pediatrie 2, Cluj-Napoca. Părinții, revoltați că așteaptă cu săptămânile să li se confirme o programare: „O glumă proastă/Nimeni nu știe nimic când suni”


Tot mai mulți părinți din Cluj se revoltă din cauza serviciilor oferite la Clinica Pediatrie 2. Oamenii reclamă că sunt nevoiți să aștepte cu săptămânile, iar uneori chiar cu lunile, fără să primească vreun răspuns clar sau o confirmare pentru programările făcute online.

Un tată reclamă că deși spitalul trebuia să-l contacteze în perioada 3-17 iunie pentru a merge la un control anual, acesta nu a mai fost sunat. Deși a încercat să contacteze Clinica „nimeni nu știe nimic”. 

„Programarea a fost făcută din aprilie, tocmai ca să fie timp destul să mă poată programa în intervalul de timp ales. Puteam selecta și o dată mai recentă, dar în iunie se făcea un an de la precedentul consult. Înțeleg că lucrurile pot întârzia, dar să nu te sune nimeni sau să scrie pe mail atâta timp, asta nu înțeleg. Și ce e cel mai frumos: nimeni nu știe nimic când suni acolo”, a declarat bărbatul pentru Știri de Cluj.

Clujeanul spune că a discutat și cu alți părinți care s-ar afla în aceeași situație. 

„M-am mai interesat și mulți părinți sunt în aceeași situație… o glumă proastă programările astea online. Mai vorbind în stânga-dreapta am aflat că momentan sunt la programările din februarie. Deci eu cu programare din iunie voi fi luat probabil prin octombrie-noiembrie. Nici nu am mai sunat pentru că aud aceeași placă de fiecare dată și aceeași voce sictirită. E și de înțeles, probabil multă lume sună și întreabă același lucru”, a mai punctat bărbatul. 

Daniela Drăghici, purtătorul de cuvânt la Spitalul Județean de Copii Cluj-Napoca spune că situația este normală, instituția medicală nu duce lipsă de cadre, iar la spitalele din vest pacienții pot aștepta și o jumătate de an o programare.

„Programările se fac în funcție de problema medicală a copilului, așa se prioritizează. Nu întotdeauna dorința părinților corespunde cu realitatea medicală. Dacă nu este o problemă acută, este posibil ca pacientul să fie contactat chiar între 3 și 6 luni. Părinții se plâng pentru că nu înțeleg acest lucru”.

Întrebată de ce părintele care a reclamat cazul nu a fost contactat pentru o reprogramare în timp util, purtătorul de cuvânt la Spitalul Județean de Copii Cluj-Napoca a precizat doar că acesta va fi contactat ulterior. 

Comentarii Facebook