Vineri 22 Noiembrie

Peste stricat la Kaufland, in Manastur. Vezi aici ce a patit o clienta

 

O femeie in varsta de 35 de ani afirma ca a cumparat in cursul zilei de sambata, 19 noiembrie, peste stricat din supermarketul Kaufland, din cartierul Manastur.

"Sambata am cumparat din supermarketul din cartierul Manastur, o punga cu macrou neeviscerat. Cand am ajuns acasa am lasat pestele sa se dezghete in chiuveta, fara a interveni cu apa calda asupra lui. Cand l-am taiat am constatat ca pestele era alterat, adica: oasele erau desprinse de pe carne, la taiere au inceput sa iasa matele de o culoare predominant alb dar combinata cu verde si maro  si mirosea ingrozitor", a declarat Dorina Pop.

 

Dupa aceea, clienta s-a intors la magazin pentru a cere explicatii, insa a primit doar un raspuns ca i se vor da banii inapoi, iar prin sondaj se va verifica marfa expusa la raionul cu peste.

 

"A venit o d-na care nu purta ecuson, deci nu va pot spune numele, vadit rusinata, dar in tema cu asemenea situatii, deoarece,dupa spusele dansei, au mai fost cazuri. Mi-a replicat scurt: 'Ne cerem scuze, va dam banutii inapoi'. Degeaba am inceract sa ii spun ca nu banii ma intereaseaza ci, faptul ca ar trebui sa se ia masuri in acest sens, deoarece ceea ce se comercializeaza la raionul peste,ma refer la produsul achIzitionat de mine, si cainii ar refuza sa il manance. Mi-a spus ca v-a lua prin sondaj pungile cu peste si cele care nu corespund vor fi scoase. Adica, sa inteleg ca vor decongela pestele, il vor eviscera si daca doua pungi aleatorii corespund produsul ramane la vanzare?", a mai afirmat Dorina Pop.

Femeia mai afirma ca a facut sesizare prin email la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC). Clienta nu este la prima patanie de acest gen, in primavara acestui an a patit acelasi lucru in supermarketul Billa, unde dupa spusele ei a cumparat un bax de iaurturi expirate.

 

Vasile Ielciu

Comentarii Facebook