Poliția Locală Cluj-Napoca e degeaba. Un bărbat a reclamat vandalizarea Cimitirului Cordoș - FOTO
Un clujean a reclamat vandalizarea crucilor din din Cimitirul Cordoș, iar Poliția Locală i-a transmis că s-au dus la fața locului și nu au găsit pe nimeni care să vandalizeze cimitirul și că mai pot suna dacă îi prind în flagrant pe făptași.
”Părinții mei au stat toată viața în Gheorgheni pană când unul după altul sau mutat definitiv în Cimitirul Cordoș. Acesta a fost vandalizat luna trecută de ceva derbedei fără inimă și cap. Am fost săptămâna trecută în cimitir și atunci am făcut și pozele. Arată pe o alee ca după un bombardament. Am sesizat în scris Primăria din Cluj care mi-a trimis următorul răspuns.
Tradus ar veni cam așa: Dacă mai vad pe cei care vandalizeaza mormintele să-i sun. Bine ca nu au cerut ca morții de acolo sa ii sune la o adică. Nici urmă de investigație, de a pune un răcan sa stea de pază, că au luat măsura asta și asta ca pe viitor sa nu se mai întâmpla. Nimic din toate astea. Iată răspunsul primăriei. :
Stimată Doamnă/Stimate Domn,
Sesizarea dumneavoastră cu numărul 410458 / 12.07.2021 a fost închisă având rezoluția: Favorabil - Ca urmare a sesizării My Cluj, înregistrată cu numărul 410456, 410458/2021, vă comunicăm următoarele:
Poliţiştii locali din cadrul Biroului de Ordine Publică -Zona 1 au efectuat verificări în cimitirul Cordoș, strada Lombului, din municipiul Cluj-Napoca în data de 14.07.2021 și vă aducem la cunoștință faptul că nu au fost depistate persoane care deteriorează monumentele funerare.
În cazul în care constatați fapte de natura celor menționate anterior, aveți posibilitatea de a contacta telefonic 0264/955 -Dispeceratul Poliției Locale în vederea direcționării unui echipaj la fața locului și luarea măsurilor legale care se impun.
Cu stimă, .
Vă mulțumim!”.
2 Comentarii
asa shi? ce vroiai sa faca trupa de soc de la primarie??? doar se stie ca ii doare-n basca....
@andi: Aplicatia My Cluj e degeaba . e o smecherie a lui Boc de a detensiona situatia si de a crea iluzia ca omul este ascultat. 50% dintre plangeri sunt trimise spre CTP, iar restul sun rezolvate cu ”Am verificat, multumim!”