Sambata 2 Noiembrie

Prăjitură expirată la Billa. OPC Cluj mai există? / UPDATE: Billa susține că nu sunt prăjiturile lor

 

Un clujean a cumpărat câteva cutii cu prăjituri de la Billa și când a ajuns acasă a constatat că produsele sunt expirate. 

 

Pe etichetă scria negru pe alb că prăjiturile expiră în 31 ianuarie. Pentru că nu mai avea bonul cu care a cumpărat primele 2 cutii, clujeanul a revenit la magazin și a mai cumpărat o cutie de prăjituri pentru a putea face reclamația. Bonul care apare in fotografie este aferent ultimei cutii de prajituri cumparate.

 

Probabil, dacă OPC Cluj ar mai face razii în supermarketuri, astfel de cazuri nu ar mai exista. 

 

---------------

UPDATE

 

Vă contactăm în legătură cu articolul publicat ieri, 3 februarie 2016, cu titlul: “Prăjitură expirată la Billa. OPC Cluj mai există?” care relatează că un clujean a cumpărat cutii cu prăjituri de la Billa de pe Calea Florești nr. 56 care au expirat pe 31 ianuarie. Dorim să subliniem faptul că informațiile nu sunt adevărate și că magazinul nostru nu a avut acest lot cu data de 31.01.2016, conform Avizelor de intrare marfă. În plus, în poza din articol apare un bon Billa pe care este înscrisă o singură cutie de prăjituri, iar în articol se amintește de cumpărarea “a câtorva cutii”.

 

Confirmăm faptul că a existat un domn care a cumpărat o caserolă de prăjituri de la Andalusia, la ora 9:15 AM, pe data de 3 februarie, însă dezmințim faptul că produsele arătate în pozele apărute în presă au existat în stocul magazinului Billa.

 

Dorim să subliniem că vitrina cu prăjituri a fost verificată de către managementul magazinului Billa în discuție și nu s-a constatat existența nici unui articol expirat sau cu termen foarte apropiat de expirare. 

 

Precizăm că principala noastră preocupare este legată de siguranţa alimentară şi de informarea clienţilor, responsabilitate pe care ne-o asumăm zi de zi din respect pentru toţi cei care se decid să facă cumpărături de la magazinele noastre. În felul acesta reuşim să oferim mereu, tuturor clienţilor noştri produse de calitate. Facem constant eforturi prin care să îi informăm pe consumatori despre produsele pe care le pot achiziţiona şi vrem să ne asigurăm că avem mereu produse de calitate”, precizează BILLA România.

Comentarii Facebook