Vineri 27 Decembrie

Presa din Cluj și-a lansat Anuarul 2019, care conține cele mai bune materiale scrise de jurnaliștii clujeni - FOTO


Asociația Profesioniștilor din Presă Cluj (APPC) a lansat joi, 24 octombrie 2019, la Centrul de Cercetare pentru Biodiversitate al Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV), a  12-ea ediție a Anuarului APPC, un volum care adună între paginile sale câteva zeci dintre cele mai bune articole și fotografii de presă ale anului trecut. 

Anuarul conține 39 de articole și 5 pagini dedicate fotoreporterilor, având un total de 168 de pagini. ”Anuarul APPC 2019, una dintre cele mai bune ediții de până acum, este o oglindă care prezintă destul de exact starea presei clujene de astăzi, cu bune și cu rele. Tema aleasă pentru prima pagină <<Jurnaliștii se citesc, nu se votează>> reprezintă modul nostru de a atrage atenția asupra faptului că în momentul în care un jurnalist se implică în politică încetează să mai fie jurnalist”, spune Remus Florescu, președintele APPC. 

APPC activează de 14 ani cu scopul de a îmbunătăți calitatea presei clujene și de a crește gradul de profesionalism al jurnaliștilor, prin editarea Anuarului, premierea celor mai buni jurnaliști, prin training-urile și evenimentele pe care le organizăm.

Anuarul este publicat într-un tiraj de 200 de exemplare și este distribuit gratuit jurnaliștilor, redacțiilor, partenerilor APPC și instituțiilor publice.

Sponsorii și partenerii care ne-au ajutat să edităm această ediție a Anuarului sunt: USAMV, Vitrina Advertising, Amprenta Advertising, Oxigen PR, Typro Digital Foundry, BCR, E-ON România, AROBS, NTT DATA România, Farmec, Editura Școala Ardeleană și crama Jelna. 

Asociatia Profesioniștilor din Presă - Cluj (APPC) a luat ființă în 2005 și este afiliată la Convenția Organizațiilor de Media (COM), formată din peste 20 de asociații, fundații și sindicate media.

Asociația militează pentru perfecționarea profesională a jurnaliștilor, pentru crearea unui climat decent și echilibrat de dezbatere între media și ceilalți actori publici, consolidarea imaginii jurnalistului în societate precum și pentru evitarea ori corectarea derapajelor deontologice.

Comentarii Facebook