Președintele Federației Bicicliștilor din România susține că Primăria Cluj-Napoca ia măsuri antibicicliste: „Discursurile electorale au fost praf în ochi”
Avocatul Radu Mititean, director executiv al Clubului de Cicloturism „Napoca” și președinte al Federației Bicicliștilor din România, susține că Primăria Cluj-Napoca a luat măsuri antibicicliste. El a afirmat că discursurile electorale privind promovarea mobilității sustenabile au fost praf în ochi, iar felul în care au fost gândite și amplasate pistele de biciclete este ineficient.
De asemenea, directorul executiv al Clubului de Cicloturism „Napoca” este contrariat în legătură cu situația de pe Calea Dorobanților, unde bicicliștii sunt nevoiți să coboare de pe biciclete în intersecții și să procedeze precum pietonii.
„Măsuri antibiciclistice luate de Primăria clujeană, dovedind că discursurile electorale cu promovarea mobilității nemotorizate au fost praf în ochi. Ce rost ar mai avea să mergi cu bicicleta pe Calea Dorobanților dacă la fiecare intersecție trebuie sa te dai jos de pe bicicleta și să devii pieton????? Asta după ce era permis cu bicicleta doar într-un sens, același cu cele 3-4 benzi de circulație, și era trasată pe trotuar, luând din puținul pe care îl aveau pietonii, și era f. îngustă și nu avea spațiu laterala de siguranță față de trotuar.”, a transmis Radu Mititean, director executiv al Clubului de Cicloturism „Napoca” și președinte al Federației Bicicliștilor din România.
3 Comentarii
Votați Bloccccc :)))
Iar nu vedem padurea de copaci.
Clujul a evoluat foarte mult pe partea de piste de biciclete si sa speram ca trendul continua. Cu toate astea, inca sunt multe probleme si o astfel de infrastructura nu se face dintr-o data ci pe bucati care in timp se conecteaza intre ele.
Altii de prin tari cu apa calda lucreaza de zeci de ani la… Citeste mai departe
Pistele în Cluj sunt bătaie de joc. Dacă n-ai mașină ești cel mai prost. Pe noul ”culoar verde de mobilitate” din Grigorescu apeși butonul la trecere și stai 2 minute în soare în timp ce trec 2 ture mașini la stop (și nici măcar nu ai trecere de biciclete, tot pe jos trebuie să treci legal). La podul nou de lângă Feroviarilor unde totul s-a făcut de… Citeste mai departe