Primăria Cluj-Napoca anunță o nouă bandă dedicată pentru mijloacele de transport în comun, pe Calea Florești
Primăria Cluj-Napoca anunță că va implementa o nouă bandă dedicată transportului în comun pe Calea Florești.
Banda dedicată va fi realizată între breteaua de coborâre de pe strada Bucium și strada Taberei, pe o lungime de 760 ml, după cum urmează:
– la intrarea în Cluj-Napoca dinspre Florești, o bandă este destinată pentru BUS, iar pentru traficul general sunt asigurate 2 benzi carosabile;
– ieșirea din Cluj-Napoca spre Florești se realizează pe 2 benzi carosabile;
– staționarea vehiculelor este permisă doar paralel cu bordura, pe ambele laturi ale străzii.
De asemenea, a fost revizuită instalația de semaforizare de la intersecția Calea Florești-strada Taberei în sensul amplasării unui corp de semafor pentru BUS, respectiv modificarea ciclului de semaforizare pentru prioritizarea transportului în comun.
Măsura implementării noii benzi dedicate transportului în comun a fost decisă în Comisia de Circulație din data de 19 octombrie 2019.
Pe Calea Mănăștur, imediat trecerii de pietoni semaforizată după intersecția cu strada Câmpului și strada Govora, banda 1 este alocată pentru BUS. La intersecția semaforizata Calea Mănăștur -strada Tarnița -strada Govora a fost amplasat un corp de semafor pentru BUS, iar ciclul de semaforizare a fost modificat pentru prioritizarea transportului în comun.
Reamintim faptul că extinderea benzilor dedicate pentru autobuze face parte din amplul proiect al primăriei care vizează prioritizarea transportului în comun, care va continua și în alte zone din municipiul Cluj-Napoca.
34 Comentarii
Sa nu uitați de banda îngusta pt boi și vaci ca io când eram copil așteptam balega sa-mi încălzesc picioarele, ioi da ce ger mai era....
@Untoldeanu: Trebuia sa ramai acolo in satul vasluian, nu sa vii la civilizatie, basina cu bulbuci. Din parinti lenesi si betivi nu putea iesi o alta taratura decat Untoldeanu powwli magarului rapciugos!
@Naum: civilizatie zici tu.... civilizatie o fost pana nu ati cucerit ardealu si l-ati umplut de mocani...
Nerecunoscatorilor! Cand am venit la primarie acum 15 ani circulati pe strazi de pamant. Am asfaltat toata Gruia, Dambul Rotund, Cordosul, Someseniul si tot nu is bun. V-am bagat gaz si canalizare pe toate dealurile pana in feleac si hoia si tot ma criticati. Va plimbati cu mercedesuri prin oras, ce mai vreti? Stadion v-am facut, sala polivalenta v-am… Citeste mai departe
@E. Boc: unde mai pui ca ereau tot vopsite ros galben albastru
@E. Boc: Daca cel care a scris mai sus e Boc atunci le dau dreptate tuturor celor care il critica! Sa iti fie rusine, nu tu ai facut nimic, in cel mai bun caz ai dat aprobari sa se faca! Si pe acelea le-ai dat cu dedicatie!
@E. Boc: Nemernicia Vostra, oare chiar va mai tine pigeaua aia groasa pe obrazul cu blindaj de panzer 5? Ati nenorocit un oras intreg cu implementarile lui peste prajit, nerusinat om esti!
Oameni buni, nu vedeți că tot ce atinge Boc, strică? Banda dedicată sugrumă traficul și mai mult și desființează locurile de parcare atât de necesare! Lansez invitația să ne coagulăm pentru a putea propune un candidat viabil care să îl zboare pe nenorocit acolo unde merită: https://clujulnou.blogspot.com/2019/11/boc-ne-citeste-acum-demasca-amatorismul.html… Citeste mai departe
daca dupa 15 ani in primarie Boc face prima lucrare de infrastructra rutiera in Cluj adaugand o banda pe Buna Ziua in lungime de 1.2KM !!!! acu Boc loveste din nou, banda de autobuz de 0.76 KM !!!!
trebuie votat inca 4 mandate
@a la cluj: str buna ziua apartinea de stat. Desi a facut numeroase cereri sa o ia primaria guvernul dormea. Cand a primit-o a trecut la largirea ei. Daca tot esti clujean jet be jet de 10 generatii ar trebui sa stii ca strada acum cativa ani buni era centura.
@Ahile:
intrebarea 1
si ce legatura are asta cu faptul ca in 15 ani a facut o banda de 1.2km?
intrebarea2
daca tot a fost prim ministru ce l-a oprit sa dea hotarare de guvern sa treaca strada mai repede spre autoritatile locale
oricum o dai boc e in cel mai bun caz un mediocru
@a la cluj: Mediocru nu e, e mult sub, este un incompetent cu papagal propagandist, aici da, exceleaza, te minte in fata incat da peste cap si detectorul de minciuni, o face natural si la ordinea zilei.
Benzile astea sunt ca si pistele de bicicleta. Sa dea la km ...
Sunt facute cu 0 logica... desfintezi zeci de locuri de aprcare si incurci traficul cu noul semafor ca autobuzul sa avanseze mai rapid 300 de m ...
@Kyro: Ai tu alte solutii?
@sfs: 1. Nu eu sunt platit sa gasesc soluti
2. Primu lucru ar trebui facuta centura aia. De cand tot face studi Boc, in Oradea au fost construite doar 2 centuri complete...
3. Sa nu fac experimente pe cetateni (vezi marcajul de pe Baritiu care o sa fie scos pentru ca a produs 0 benefici si 1000 de probleme)
4. Sa nu fac piste de bicicleta… Citeste mai departe
@Kyro: Centura nu tine de primarie, pe tise tre sa il bati la cap.
Experimente se fac peste tot, ca altfel nu ai cum sa afli anumite lucruri.
SI daca se circula numa inafara iernii pe pistele de bicicleta ce are?
SI in special ce are cu subiectul stirii?
Spuneai ca e logica 0 la benzile dedicate, acolo sa vi cu alte solutii decat… Citeste mai departe
Ziua si realizarea pentru Domnul Boc. Meritam sa fim surprinsi! Trebuie sa il cinstim cum se cuvine la alegeri.
@hopaa: keep kissing that stinky ass
@hopaa: cu un șut proverbial în dos!
Primaria ar putea amenaja o statie de autobuz chiar in fata Operei Maghiare, iar toate autobuzele metropolitane din Floresti ar putea avea capatul de linie in acea statie.
@Calin: Si mai multe masini incentru? Alte autobuze blocate in circulatia din cluj n? mai bine asa cum e
@dasda: Mai putine masini in centru si mai multe autobuze. Doar incurajand folosirea transportului in comun se poate reduce aglomeratia din trafic. Dar pentru a folosi mijloacele de transport in comun, calatorii trebuie sa aiba rute care sa ii lase in zona punctelor de interes (scoli, spitale, locuri de munca).
@Calin: Ba da cretin esti ba! Ba cat de idiot esti ba! Statie de autobuze in fata unui tatru? Si nu doar statie simpla, capat de linie! Ba da retardat esti ba!
Metrou?
@Dottore: Metroul subteran e prea scump pentru Cluj-Napoca. Dar metroul suprateran ar fi o solutie mult mai buna.
@Calin: si cum bagi suprateran in centru? ca nu o sa aprobe nimeni chestii suspendate pintre cladirele istorice din centru
@gsdf: Metrou usor la nivelul solului, nu suspendat. Linia de tramvai trece pe Baritiu, deci ajunge in centru. Daca linia ar fi separata de traficul auto si ar fi prelungita pana in Marasti, ai avea deja metrou usor si mobilitate excelenta pe axa est-vest.