Primăria Cluj-Napoca ignoră propunerea activiștilor pentru a controla traficul: 1.000 de parcări la fiecare intrare în oraș
Consiliul Civic Local Cluj, un grup de activiști din oraș, transmite că primarul Emil Boc ignoră una dintre propunerile aduse pentru a rezolva problema traficului. Ei susțin înființarea a cinci locații park&ride, cu câte o mie de parcări fiecare, la intrările în oraș
Un grup de activiști clujeni, Consiliul Civic Local (CCL), a propus autorităților locale mai multe proiecte care pot ajuta la rezolvarea traficului din oraș. Ei susțin că primăria fie a venit cu răspunsuri „superficiale”, fie a ignorat unele propuneri. Printre proiectele ignorate se numără și înființarea a mai multor parcări la intrările din oraș.
CCL Cluj l-a acuzat pe Emil Boc că a ignorat această propunere: „«se face că plouă» la insistența civicilor pentru a amenaja cel puțin 5 Park-and-Ride/ parcări de 1000 de locuri la fiecare intrare / ieșire în oraș, care să oprească / descurajeze năvala zilnică a hoardelor de mașini”.
Activiștii susțin că parcările pot să genereze profit pentru autorități: „Aceste parcări să aibă stații de autobuze pentru Autogară și CTP, alimentatoare de benzină / electrică, automate de bilete, mâncare - băuturi răcoritoare, spălătorie auto, etc. Generatoare de profit pentru Primărie la Bugetul Local” transmit civicii.
Ba mai mult, activiștii au adus mai multe cuvinte dure la adresa lui Emil Boc: „Continuă să paseze răspunderea în stilul managementului neperformant și păgubos pe care l-a demonstrat până acum și mai ales «să tragă mâța de coadă» încă un an, încă un mandat... precum a făcut-o cu celebrele gargaragii mincinoase, «realizări» nerealizate, lucrări de mântuială la calitate execrabilă la supra-preț, ne-recepționabile și ne-decontabile pe fonduri europene ne-rambursabile ci, decontate de la Bugetul Local / Buzunarul clujeanului”.
8 Comentarii
Activiștii de mediu... înseamnă persoane fără ocupație,care beneficiază de mila statului pentru a su.ge bani publici
De po****ția Română
Pentru o masina iti trebuie vreo 15 metri patrati de teren (parcare + drum de acces intre parcari). Iar terenul cu buruieni costa 20 milioane de euro hectarul. Cine isi permite 30000 euro pentru park and ride de o masina?
Cu cat inchiriezi park and rideul sa iasa profit?
Niste iditi, ca n-am cum altfel sa-i numesc pe acesti civici. La aeroport exista o asemenea parcare si sta goala. Numa zic.
@Hemil Bloc: La aeroport e alta situatie, exista motive pt. care parcarea aia e goala, mai cauta pe google.
@Hemil Bloc: E 10 lei pe ora parcarea acolo. Sunt multi prosti in Cluj dar chiar atat de prosti sa dea 100000 lei pe an pe parcare nu prea gasesti.
Park and ride cu 10 lei pe ora? E mai ieftin sa parchezi incentru pe interzis. Park and rideul pe un an costa de mii de ori mai mult decat abonamentul de parcare pe un an in centru.