Primul ”smart shop” al companiei Orange, inaugurat la Cluj. De ce ofertă beneficiază clujenii FOTO
Compania de telecom Orange a lansat propriul concept de ”smart shop”, centrat pe nevoile clienților și care promite o experiență de cumpărare de neegalat, iar primul astfel de magazin al acestora a fost inaugurat, joi dimineața, pe Bulevardul 21 Decembrie, din Cluj-Napoca.
Conceptul de smart shop face parte din noua strategie a companiei telecom, ”Essentials 2020”, iar CEO-ul Orange Romania, Jean-Francois Fallacher, a explicat motivul pentru care a fost ales Clujul pentru lansarea primului magazin de acest gen.
”Alaltaieri s-a anunțat noua strategie a companiei Orange, numită ”Essentials 2020”. Este strategia noastră pentru următorii 5 ani, anunțată de CEO-ul grupului, alături de investițiile atașate în fiecare țară. În centrul strategiei noastre vor fi, acum mai mult ca niciodată, clienții”, a declarat CEO-ul Orange Romania, Jean-Francois Fallacher.
”De ce România? De ce am decis să începem de aici? Eu mă consider pe jumătate român. Țara aceasta este printre primele din lume în ceea ce privește viteza internetului, are o vastă și foarte dezvoltată infrastructură pentru mobile - după cum știți, tot în România am lansat și serviciul 4G - și desigur este una dintre cele mai inovatoare țări, iar de aceea Orange a selectat România pentru lansarea noului smart shop. Acum, de ce Cluj? Desigur, noi, Orange, avem o istorie specială în Cluj și avem o legătură specială cu Transilvania și cu acest oraș. Istoric, am fost întotdeauna foarte puternici pe piața din Cluj și mereu am lansat câte ceva nou la Cluj. De asemenea, aici, în Cluj, avem cea mai importantă infrastructură, având unul dintre cele mai importante centre de date din țară aici, astfel că am decis să deschidem noul magazin în acest oraș, un oralș legat foarte mult de inovație”, a mai declarat Fallacher.
Deputy CEO-ul grupului Orange, Laurent Paillasot, a dezvălui în cadrul conferinței organizate la inaugurarea magazinului că, în viitorul apropiat, compania dorește să transforme un procent semnificativ din magazinele pe care le deține în Europa, în astfel de ”magazine inteligente”.
”Este prima inaugurare din cadrul grupului Orange, al unui nou concept de magazin, care este centrat în jurul experienței clienților. Acest smart store, care a fost co-creat alături de clienții noștri, iar în următorii 5 ani ne dorim ca aproximativ 20% dintre toate magazinele noastre din Europa să se transforme în smart shop-uri”, a spus și Deputy CEO-ul Orange Group, Laurent Paillasot.
Noul smart shop Orange este amenajat într-un mod mult mai primitor pentru clienți, iar toate operațiunile se fac digital. De asemenea, în magazin nu este folosită absolut deloc hârtie. Clienții primesc bon de ordine direct prin sms, pot urmări ofertele pe 18 ecrane interioare şi pe un videowall, precum şi pe telefoanele şi tabletele expuse, iar contractele se semnează în format electronic.
O altă noutate este masa digitală, la care, cu ajutorul unui reprezentant de vânzări, clienții persoane fizice își pot configura propriul abonament, alegând serviciile și resursele pe care le consideră potrivite. Clienţii persoane juridice au zone special amenajate în care pot discuta cu reprezentanți de vânzări dedicaţi despre soluţii personalizate pentru afacerile lor.
La Orange shop, clienţi pot testa un număr impresionant de peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth şi MyKronoz, cele mai noi căşti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum şi boxe Logitech, Sony şi Samsung.
Totodată, pentru a scurta timpul de aşteptare al clienţilor în magazin, personalul a fost mărit considerabil, de la 13 la 20 de reprezentanţi.
Clujenii care vizitează până pe 20 aprilie Orange shop-ul din Bd. 21 Decembrie 1989 se pot bucura de o ofertă specială. Cei care aleg sau prelungesc un abonament pe 24 de luni primesc 1000 minute naţionale şi 1000 MB cu valabilitate 3 luni, precum și o reducere de până la 100 euro pentru telefoanele 4G şi de până la 50% pentru accesorii.
Vezi mai multe imagini în galeria foto.
8 Comentarii
Acum cativa ani cacanarii astia de la Orange nu te lasau nici macar sa treci de la abonament la cartela...
Acum cand Digi Mobil iti da nelimitat la 4 euro pe luna, s-au trezit ei ca investesc in magazine...
Sa ma astepte sa le calc pragul...
smat shop EU
CEO venit din EU
si intrare pt persoane cu dezabilitati NUCA
mare investitie, trepte facute si acces de rampa nu am vazut,
o vor rezolva romaneste cu niste leturi pe care nu le vei putea folosi niciodata
cine va tine sa stai la coada la Orange?
poti plati factura online,sau daca nu vreti acolo puteti la posta/banca/paypoinit.
inca tot comunisti sunteti sa stati la rand la lapte/paine.
cat despre semnal cine te tine sa stai?
si daca vrei sa cumperi o cartela cum zicea oranj, ce faci? O comanzi pe net si astepti pana maine sa ajunga la tine??? Orange are foarte multi clienti in Transilvania si ar trebui sa investeasca in mai multe puncte Orange shop si Orange kiosk si si in serviciul de relatii cu clientii(411 si 444)
Exista reîncărcare daca ai cont online cu cardul. Plătești credit si doar TVA. Sau tonomat pt 2 lei in plus. Daca pt doi lei nu iei de acolo aștepți 30 de minute
Da' problemele cu semnalul cand le rezolva?
Eu de la lucru nu pot vorbi la telefon. Si asta in centrul Clujului.
Tu esti singurul vinovat! Nu il tii cum trebuie in mana si se pierde semnalul printe degete :))
Acum nu vom mai sta la coada 40 de minute pentru o cartela, rezolvam in 30.