Duminica 22 Decembrie

Profi dă vina pe clujeanca ce şi-a nenorocit cotul în faţa magazinului din Mărăşti: Nu suntem noi răspunzători!


Reprezentanţii Profi au reacţionat în urma articolului publicat de Ştiri de Cluj despre incidentul clujencei accidentate în faţa magazinului din Mărăşti. 

Aceştia dau vina pe femeia care şi-a rupt cotul şi nu doresc să îşi asume vina: „magazinul luase măsuri şi nu poate fi răspunzător pentru felul în care clienţii înţeleg să le respecte”, au declarat reprezentanţii Profi.

Profi nu îşi asumă nicio vină

Deşi soţul femeii accidentate ne-a relatat că o angajată a magazinului cu pricina i-a spus că „nu sunt primii care alunecă”, semnalând clar că problema persistă de un timp îndelungat, Gabriel Paslaru, purtătorul de cuvânt al Profi Rom Food, firma care deține magazinele Profi, ne-a declarat că regulile sunt aplicate, dar clienţii nu le respectă „magazinul luase măsuri de prevenire a accidentelor și nu poate fi răspunzător pentru felul în care clienții săi înțeleg sa le respecte”, a precizat Gabriel Pâslaru. 

O clujeancă a ajuns la spital după o căzătură în fața magazinului Profi Mărăști: „Uitați efectele indolenței angajaților”

Semnul de atenţionare şi „covoraşul” antiderapant aproape invizibile

fe6a85d5-44df-4056-bb63-a9e6edd7fe69.jpg


Deşi reprezentanţii lanţului de magazine au precizat că la intrarea în magazin există un covor antiderapant: „zona nu doar ca era marcată cu semnalul galben care atenţionează publicul ca este alunecoasa, dar prezenta și un covoraş antiderapant”, în imaginea trimisă, tot de ei, se poate observa că acesta acoperă o porţiune foarte mică a pavilionului de la intrare, iar restul plăcii alunecoase rămâne neacoperită, transformându-se astfel într-un patinoar improvizat. Cât despre semnul galben de atenţionare, acesta are o mărime atât de mică încât foarte puţină lume l-ar putea observa, sau chiar realiza că este vorba despre un SEMN DE ATENŢIONARE.

Deşi clujeanul şi-a dorit să tragă un semnal de alarmă pentru "a-i scutii pe alţii de astfel de situaţii", după cum chiar el precizează, se pare că cei dela Profi au dorit doar să se "scuze" dând vina tot pe clienţii care pleacă accidentaţi din magazinele lor. 

Comentarii Facebook