Ratingul Hotelului Ramada a scăzut pe Facebook, după scandalul ”alăptați la WC”
După scandalul ”alăptați la WC”, ratingul hotelului Ramada a scăzut pe Facebook, locația primind calificative proaste.
După ce postarea mămicilor despre modul în care au fost tratate la hotelul Ramada a apărut online și a fost preluată de Știri de Cluj, foarte multe persoane au intrat pe pagina de Facebook a hotelului și au lăsat comentarii. Ratingul hotelului a scăzut de la 5 stele la o stea, fiind rapid dezactivate de administratorii paginii.
”Personal am fost la hotel şi a fost ok... dar să aflu că trimiteţi la toaletă o mamă care îşi alăptează copilul mi se pare dezgustător. Vreau să cred că întamplarea reflectă părerea unui anagajt...şi nu politica hotelului. Am alăptat în hoteluri, parcuri, mall-uri şi multe alte locuri publice, din tara si din strainatate fara sa fiu trimisa la toaleta. Am facut asta fara rusine si chiar cu mandrie pt binele si sanatatea copilului meu. Mamele trebuie incurajate sa alapteze....daca sunteti atat de jigniti de un san din care se hraneste un bebelus, alocati o camera special pt asta. Asa mama si puiul sunt intr-un mediu linistit ai curat si angajatii dumneavoastra nu se simt lezati. O zi buna”, a scris o clientă pe pagina de FB.
”Aveti nota 4 si din partea mea! Mama are dreptul legal de a alapta puiul de om oriunde are ea dreptul a se afla. E ilegal si inacceptabil sa tratezi in asemenea mod o mama care isi alapteaza copilul, indiferent unde aceasta o face. Serios acum, ce creier de gaina sa ai sa trimiti un bebelus sa manance in toaleta? Cum sa fii atat de nesimtit sa vorbesti asa cu o mama ce are puiul la san?Sper ca sotiile voastre vor primi mai mult respect in asemenea situatii,ori tot in wc va trimiteti si copiii vostri sa manance?”. Un alt client postează: “Foarte urat din partea angajaţilor cu privire la alăptatului in public! Asa cum ei fumează in fata hotelul zis trec clienţi (asta nu-i mai dernajeaza???) sau cum beau o cafea la Recepţie asa si un bebelus are nevoie sa isi ia portia de papica ! Tinad cont ca sunteti un hotel mare care va respectaţi ,ar fi trebuie sa aveti o camera frumos amenajată pentru alăptare si schimbat Bebeluşii!”, a mai scris cineva.
Poziția conducerii Hotelului Ramada este total diferită. Managerul susține că mămicile care au reclamat situația nu spun adevărul: ”afirmam cu tarie ca nu corespunde adevarului faptul ca li s-a indicat clientelor noastre sa isi alapteze copiii in toaleta. O astfel de afirmatie si atitudine este incompatibila cu standardele de excelenta pe care hotelul nostru urmareste sa le atinga”.
Citiți mai jos replica completă a Hotelului Ramada: ”Cu titlu general mentionam faptul ca suntem intotdeauna bucurosi de oaspeti, indiferent de varsta acestora. Ne bucuram ori de cate ori avem printre noi copii si chiar incurajam prezenta acestora la Ramada Cluj, prin facilitatile speciale pe care le oferim: cazare gratuita pana la 10 ani, acces la SPA, fara niciun cost, pentru copiii pana la 5 ani, meniuri speciale in restaurante si mici surprize pentru cei mici. Toate acestea tin de standardele lantului hotelier din care facem parte, standarde care, insa, contin si un set de reguli pe care clientii nostri trebuie sa-l accepte. Avem intotdeauna alternative la cerintele clientilor nostri, in cazul bebelusilor care au nevoi specifice oferim diverse sali (si in limita disponibilitatii chiar si o camera de hotel) unde sa poata fi hraniti, si unde intimitatea si confortul pot fi garantate, respectiv toaleta dotata cu toate utilitatile unde bebelusii pot fi schimbati. Important e sa existe un dialog si intelegere de ambele parti. In cadrul hotelului clientii nostri trebuie sa aiba un comportament decent si respectuos astfel incat sa nu deranjeze pe ceilalti clienti ai hotelului, intelegand faptul ca Ramada Hotel Cluj are ca misiune esentiala oferirea unor servicii hoteliere complexe si de inalta calitate in mod echilibrat si echidistant catre toti clientii sai. Suntem extrem de onorati de toti clientii care ne calca pragul hotelului, ii asiguram de intregul nostru respect si le multumim pentru respectul pe care la randul lor acestia il arata fata de intreaga echipa Ramada Cluj precum si fata de toti ceilalti clienti ai acestui hotel. Cu titlu particular, dupa o investigatie interna detaliata, suntem in masura sa negam vehement cele aparute in presa/mediul on-line referitor la pretinsele afirmatii facute de catre angajatii nostri. In cel mai bun caz, poate fi vorba despre o neintelegere intre clientele noastre si angajatii ce deserveau locatia in ziua respectiva, ca sa nu vorbim despre rea credinta din partea persoanelor care propaga asemenea neadevaruri. Clientele noastre care au ales sa isi alapteze copii in receptia hotelului, au oprit televizoarele amplasate acolo, fara a anunta personalul despre acest lucru. Odata ce a fost sesizat acest aspect, angajatii nostri le-au adus la cunostinta clientelor faptul ca standardele hotelului nostru impun mentinerea deschisa a televizoarelor in receptie. Clientele noastre au reclamat faptul ca respectivele televizoare le iradiaza copii, moment la care acestora le-au fost indicate locatii alternative unde ar putea alapta, wintergarden, camera mirilor etc. In acest context le-a fost indicat faptul ca hotelul ofera si facilitati privind schimbatul bebelusilor, in cazul in care ar avea nevoie de aceste servicii. Avand in vedere cele de mai sus, afirmam cu tarie ca nu corespunde adevarului faptul ca li s-a indicat clientelor noastre sa isi alapteze copiii in toaleta. O astfel de afirmatie si atitudine este incompatibila cu standardele de excelenta pe care hotelul nostru urmareste sa le atinga. Mentionam faptul ca, asa cum le pretindem angajatilor nostri sa respecte standardele lantului hotelier din care facem parte, si sa ofere clientilor servicii de cea mai buna calitate, suntem la fel de fermi in a solicita clientilor nostri o atitudine corecta fata de noi, si nu vom ezita sa ne aparam drepturile, inclusiv pe cale legala, in cazul in care vom considera ca se impune acest lucru, fata de propagarea unor informatii false”.
Mămici trimise să alăpteze la toaletă, la un hotel de LUX din Cluj-Napoca
18 Comentarii
Oamenii Și Copiii Trebuie Să Știe Că Este Bine Să Pui Puțină Hârtie Igienică În Toaletă, Înainte Să Te Golești Ca Să Nu Sară Apa Din Toaletă Pe Tine.
Oamenii Și Copiii Trebuie Să Știe Că: Te Poți Golii La Toaletă, Fără Să Te Așezi Pe El.
Trimiteți Mai Departe Aceste Informații Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.
Dar vai ce loviti au fost in business au fost cei de la RAMA DA!!! Unde au sa mai mearga ``fetele cochetele`` cu barbatii scapati de acasa, in boscheti? Nebunilor inceta-ti cu critica la adresa acestui minunat hotel nu va este rusine? O sa lasam toti gandacii din butaratie sa va invadeze orasul si pe toti domnii distinsi ce ne calca pragul o sa… Citeste mai departe
Esti prost de bubui, și mai treci pe la școală că se vede de la o poșta că ai trecut doar pe lângă ea. Și apropos nu mai face copii sau dacă ai măcar pe ei trimite-i la școală
Foarte bine. Lumea trebuie sa știe ce fel de personal deservește acel hotel. Plus ca e și bordel de gay acolo. Pe facebook și în ziare poți scrie ce vrei ca nu te trage justiția la răspundere. E imposibil de demonstrat, plus libertatea de exprimare e sfântă. Mă apuc și scriu pe bloguri ca am găsit gandaci în Burger de la KFC și am mii de vizualizări,… Citeste mai departe
sunt sigur ca hotelul o sa dea faliment.. crezi ca tipul de clienti al acestui hotel se uita la niste grupuri amarate de facebook? esti naiv daca crezi asta.
si am o veste proasta pt tine.. da, te poate da in judecata oricine.. ceea ce postezi pe facebook, blog sau ziar e public si ai o raspundere pentru ceea ce zici. ca nu te baga nimeni in seama… Citeste mai departe
Poți scrie de pe telefon și zici ca ai dat telefonul la unu altu și poate aia au scris. Dacă ai prepay te doare la basca.
Bine că gagiii de la hotel nu au chemat poliția și să ceară amendarea bebelușilor pentru tulburarea liniștii publice.
Un angajat al hotelului a zis către mama sa îi bage copilului un ciorap în gura sa nu mai zbiere ca deranjează lumea. Am auzit io, mă duc martor da e ceva.
Propagarea unor informatii false care duc la prejudicii de imagine ar trebui rezolvata in instanta.
Bine maestre, si cine sa judece, Zdrenghea? ;)
Ala nu e in stare sa rezolve nici un P.V. daramite un prejudiciu de imagine.
La noi daca scoti zvonuri false si creezi prejudicii, vinovatii se apara spunand ca au libertate de exprimare.
Pentru unii barfele si povestile fara nici cea mai mica dovada, e libertate de exprimare.
Justitie de kakat,… Citeste mai departe
Exista martori si probe video, reputatia unui brand trebuie aparata in fata persoanelor cu rea intentie.
Ce le pasa mamicilor cu copii mici si aparatorii lor.? Pentru ei nu conteaza adevarul ci doar ce a zis o persoana si toti au reprodus de parca erau acolo. Paguba deja ii facuta. Trebie numai sa nu iti convina ceva, postezi pe FB si incepe o cruciada. Nu mai conteaza cine ce a zis, deoarece tot ce vor unii, nu toti, e sa se zbiere pe Fb si sa fie bagati… Citeste mai departe