RDS nu VEDE cum îl poate ajuta pe clujeanul nevăzător care nu și-a putut face abonament

 

Oficialii RDS nu au reușit să găsească o soluție pentru clujeanul nevăzător care nu a putut să își facă un abonament.

 

Am ajuns la Solutia finala cu rds-ul. Multumesc pt sprijin. 

 

Am inceput saptamana cu disconfortul generat de incopetenta angajatelor RDS, din punctul de pe Calea Floresti. Nu mai intru in detalii.

 

Ca orice cetatean responsabil, am depus sesizare la companie, fata de angajatele de acolo. A doua zi, am fost contactat de catre cineva din rcs; n-am inteles nimic din discutie, afara de faptul ca, si doamna cunoaste un orb, pe care ea l-a ajutat, numai ca, acesta a venit cu sotia; in ce priveste situatiile urate, cred ca discutam de un accident, in care un orb cica s-a abonat la telefonia rcs, cu un numar de abonamente, pe care apoi l-a contestat, ajungând in instanta, unde orbul a castigat. Prin urmare, n-am ajuns la nici un rezultat evident, atata ca, reprezentanta rcs, s-a angajat sa obțină de la companie, modalitatea (la distanta), nu s-a intimplat nimic.

 

Cel mai simplu era: luni, angajatele sa imi propuna solutia sau, sa ma trimita la site, unde iti poti incheia un contract de servicii fara probleme; admit ca nici eu nu am fost curios in prealabil sa accesez site-ul, in idea ca, am punct de lucru in apropiere, si rezolvam asa.

 

Pentru toti orbii interesati de rcs-rds accesati site-ul, iar din lista de abonamente, alegeti ce va place, comandati online si, a doua zi baietii instaleaza. Mai trebuie trimisa pe mail o copie de buletin, dupa ce veti fi contactati pentru confirmare”, a relatat Alin Feurdean.

 

RDS Cluj refuză să îi facă abonament unui client nevăzător

Comentarii Facebook