Reclamație Cluj: I-am supărat pe taximetriști și m-au reclamat

 

Un clujean îi solicită primarului Emil Boc să construiască un parking și în Gheorgheni.

 

Vreau sa sesizez o lipsa a parcarilor din Gheorgheni / str. Unirii. Mai nou tot se dau amenzi pt parcare necorespunzatoare... Ok, daca vin seara si nu este nici un loc de parcare disponibil, ce ar trebui sa fac cu masina? Unde sa o las? Pe taximetristi i-am suparat si banuiesc ca de asta m-au reclamat. Am depus actele pentru o parcare cu abonament, dar momentan nu am primit nici un raspuns”, a reclamat un clujean, pe My Cluj, aplicația prin care Primăria Cluj-Napoca vrea să înlocuiască domnuleprimar.ro.

Aplicația înregistrează zeci de reclamații pe zi, care trebuie soluționate de angajații Primăriei Cluj-Napoca. În 29 martie, din peste 200 de sesizări au primit răspuns circa 10, în special cele privind transportul în comun, care au fost direcționate spre CTP Cluj.”Vad că la multe din sesizările care vizează transportul public, canalizate etc, rezoluția dată de angajații primăriei e "declinat competența". Vi se pare normal? Eu, cetățean din Cluj, mă aștept ca administrația locală să se ocupe să îmi asigure diverse servicii ca să îmi facă traiul (mie și tuturor locuitorilor) mai ușor. Aceste servicii le oferă direct, prin intermediul departamentelor proprii (cum ar fi poliția locală) sau indirect, prin CTP, unde consiliul local e acționarul, sau firme partenere sau furnizoare de servicii (cum e regia de apă canal, electrica etc). Păi pe aceeași logică cu care "declinați" competenta în favoarea CTP, ar trebui și pe cele de salubritate, care ar trebui trimise la Rosal/Bratner, nu? Ar trebui să vă intre mai bine în cap că rolul dvs e să vă gândiți cum ne facem viața mai ușoară tuturor, că rezolvând problemele cetățenilor vă faceți inclusiv viața dvs în oraș mai bună. Doar bifând așa o rubrică cum că v-ați făcut de formă datoria e doar o modalitate penibilă de ascuns gunoiul sub preș”, a reclamat alt clujean.”Buna ziua, sintagma Declinat Competenta este folosita pentru a marca sesizarile care nu pot fi solutionate, in mod direct, de catre aparatul de specialitate a Primarului si sunt redirectionate catre Regiile/Companiile, care au atributii in solutionarea sesizarii. Acest lucru reduce mult timpul de solutionare al acestora. Contractele de salubritate sunt gestionate de catre Directia Generala Ecologie Urbana din cadrul Primariei municipiului Cluj-Napoca”, au explicat reprezentanții municipalității.

Comentarii Facebook