Scandalul continuă la pensiunea din Cluj, unde turiștii acuză că au fost înșelați de 1 decembrie: ”Au returnat banii numai unei familii din cinci”


Un scandal monstru s-a iscat în vacanța de 1 decembrie între turiștii care s-au dus la o pensiune din zona de munte a Clujului, dar care au fugit rapid pentru că le-a fost prea frig. 

Oamenii au reclamat că a fost frig și nu au fost condiții corespunzătoare, motiv pentru care au plecat și a doua zi au cerut banii înapoi. ”Am platit pret de lux, si am avut parte de o experienta groaznica. Dupa 20 de ore de la cazare temperatura nu a urcat mai mult de 14 grade, noaptea 12. A se evita din toate punctele de vedere”, a spus unul dintre turiști.

Cea mai proasta experienta turistica de pana acum, o gazda total neprietenoasa, in camere peste noapte au fost intre 11,5 si 14 grade. A doua zi dupa ce am anuntat ca nu mai stam, gazda a refuzat sa ne restituie banii pentru cele 2 nopti achitate in avans. In continuare refuza sa ne restituie banii, de 2 ori a spus ca a platit, dar nu am primit nimic. Din cate am vazut in comentarii, singurul pozitiv este al angajatului doamnei. Nu recomand nici dusmanilor aceasta locatie”, a replicat altul.

Am rezervat cabana pentru 5 familii (inițial am fost 6 familii, dar din motive medicale o familie a renunțat) pentru week-endul 29.11-3.12.2023. Plata pentru cazare am făcut-o la rezervare.

Ajungând la locație am constatat că temperatura din salon era cam glacială. Termometrul pus pe un stâlp arăta un modest 12 grade C.

În speranța că în camere va fi mai cald, nu am zis nimic. Dar intrând în camere speranța a murit instant. Acolo era și mai frig”, a mai adăugat reprezentantul altei familii.

Proprietara pensiunii i-a acuzat și ea public pe turiști că au fost prea pretențioși și au amenințat-o cu tribunalul, mai ales că unul dintre oaspeți ar fi fost judecător la Turda. Citiți AICI detalii.

Ei au acuzat proprietara că nu vrea să le de abanii înapoi și i-au făpcut plângeri la DSV, ANAF, ANPC, Ministrul Economiei, secretariatul pentru turism și plângere la tribunal pentru recuperarea banilor.

Numai o familie din cinci și-a primit banii înapoi

Turiștii nemulțumiți au primit răspuns deja de la Direcția Sanitar Veterinară (DSV) Cluj, care a precizat că pensiunea nu are autorizație pentru a pregăti mâncare. ”Doamna F.L.M. reclama faptul ca in intervalul 30.11. - 03.12.2023 a fost cazata împreuna cu un grup de prieteni la pensiunea aparținând WEINESYA SRL, si a beneficiat de servicii de alimentație publica.

A fost sesizată DSVSA CLUJ referitor la condițiile precare de igienă din bucătărie, si de suspiciunea lipsei autorizatiei.

Ca urmare a acestei sesizări am procedat la verificarea unității în cauză, constatând următoarele:

- La data controlului pensiunea era închisa. Conducerea unității a fost contactata telefonic, si ne-a comunicat ca sunt plecați in Belgia și nu mai deschid pensiunea decât in luna martie 2024.

- Unitatea nu deține document de înregistrare sanitar veterinara la data controlului.

A fost comunicat administratorului, obligativitatea de a se prezenta pentru înregistrarea obiectivului la CSVSAO Huedin, după întoarcerea în țara. Pana la data obținerii documentului de înregistrare pentru activități de alimentație publica, se interzice orice activitate de pregătire a hranei in pensiune pentru clienți.

A fost notificat si postul de politie Beliș, pentru a ne comunica daca observa activitate la pensiunea incriminată, pentru a lua masurile legale ce se impun”, au precizat inspectorii. Controlul va continua. 

Turiștii se plâng că au fost înșelați și le recomandă și altor familii să aibă grijă ce cabane închiriază, pentru a nu trece prin coșmarul lor. 

Comentarii Facebook