Scandalurile continuă la Cluj între taximetriști și șoferii de ridesharing: „De ce nu vă vedeți de pensie și să-i lăsați pe alții să muncească?”
Taximetriștii clujeni au protestat în ultimii ani continuu împotriva platformelor de ridesharing Bolt și Uber. După mediatizarea acestor acțiuni acum cresc și incidentele de confruntări între cele două tabere. Șoferii de ridesharing încearcă să răspundă „înțepăturilor” venite de la taximetriștii clujeni creând la rândul lor polemici pe rețelele de socializare pe seama calității serviciilor oferite de taximetriști.
„În atenția taximetriștilor infiltrați aici. Am trecut astăzi prin fata pe la teatru. În standul de taxi nu cred că era taximetrist sub 60 de ani. Cel din poză avea cel puțin 70 de ani.
S-a urcat cineva la el în mașină cu mare groaza deoarece nu a avut încotro fiind primul în stand.
A reușit după 10 minute sa iasă din stand...era pierdut.
Pai ce reflexe mai are ăla? Asta nu pune viața în pericol la pasageri cum tot înțepați voi șoferii de bolt și uber? Ăștia sunteți cei cu protestele? De ce nu vă vedeți de pensie și de bătrânețe și să lăsați pe alții să muncească?”, a transmis șoferul unei firme de ridesharing din Cluj-Napoca pe un grup de Facebook.
Amintim că, La Cluj șoferii de taxi au reclamat că platformele Bolt și Uber nu se supun acelorași condiții pe care ei le respectă deja și nu plătesc taxe la bugetul local. Sindicatul taximetriștilor din Cluj-Napoca spune că activitatea de ridesharing ar genera un venit suplimentar de aproape 24.000 de euro la bugetul local.
„Cerem Consiliului local să reglementeze aceste sincope prin obligarea tuturor operatorilor ride cât și a platformelor pentru comenzi să-și plătească taxele la Cluj-Napoca prin stabilirea domiciliul fiscal aici precum fac și operatorii taxi”, a transmis Sindicatul taximetriștilor din Cluj.
11 Comentarii
M-am pensionat si nu ma descurc cu cei 3100 lei. Practic mi-ar ajunge doar pentru facturi si o săptămână de trăit. Daca ar fi atat de bine cine s-ar mai ocupa cu ride sharing?
Pana acum toti faceau pretul si masinile erau jegoase, acum problema e ca sunt multi soferi trecuti de 60 de ani. Alte probleme? Cum ar fi faptul ca ridesharing e de fapt taximetrie? Ca doar nu au alti clienti decat cei care sunt si pe taxi. Daca era ridesharing pe bune, atunci cursele trebuiau sa fie nu ieftine, foarte ieftine, pentru ca imparti costurile… Citeste mai departe
@cristi: Pentru toti agaricii care ii pupa in dos pe jegosii de taximetristi, cu cazanele lor imputite si cu miros de transpiratie si ciorapi nespalati: sa ne bele.a.sca penisul! Iar pentru taximetristi: faceti, ma, o baie, un dus, mai inlaturati putoarea de pe voi! Nu doare!
e o poza veche,care a mai aparut si la alte articole
si ,la uber e plin de pensionari,si de loganuri
Poate omul acela are o pensie de mizerie, nu face taxi de placere. Intrebarea mai degraba ar fi, de ce un tanar in putere si cu studii cel putin la nivelul domnului in varsta, nu isi cauta un venit mai bun decat la ridesharing si obtinut si cu mai putin stres si ore lucrate ?
Din oacate nu folosesc banii obtinuti de Uber pentru oamenii saraci sau bolnavi de dependenta de droguri ci folosesc banii ca sa cumpere arme pentru zonele de conflict. Dai PAY in aplicatia Uber ai contribuit la plata unui glont.
poza ne este la teatru,deci e fake
@bula: Ba e chiar la teatru. Fotograful e cu spatele la stalpul pe care este tricolorul din Piata Avram Iancu. Trecerea de pietoni este cea de la trotuarul de la catedrala ortodoxa la colțul din stanga al teatrului (cum privesti catre teatru).
ride sharing nu e taxi, e punerea unei masini in comun la deplasarea intre punctul a spre b
@bbbb: defap e solutia la problema taximeriei. O alternativa in care nu esti tratat ca si un client.