Scrisoarea unei clujence care a dat peste NESIMȚIRE la ghișeele de bilete RATUC
O clujeancă a vrut să cumpere un bilet pentru a circula cu un autobuz RATUC, dar ghișeul era închis la ora 9.00.
Delia a bătut la ușa dispeceratului, din stația din Piața Gării, dar s-a trezit împroșcată cu vorbe aruncate pe un ton nervos și iritat. Tânăra a deschis toată situația într-o scrisoare / reclamație adresată Companiei de Transport Public Cluj. Ea a adresat și câteva întrebări pertinente, între care se numără și cea privind darea în folosință a automatelor de bilete pentru a nu mai sta la mila angajatelor de la ghișee.
”In dimineata aceasta, in jurul ore 9:05, am ajuns in statia de autobuz din gara pentru a lua autobuzul spre centru. Din pacate, ghiseul din gara era inchis, avand un biletel: Inchis 9:05-9:15.
Coada era mare, toata lumea ridica din umeri, unii plecau, altii ramaneau. Eu am mers la ghiseul dispecerat, aflat langa, ca sa intereb ce e de facut in astfel de situatii, cand vrei sa cumperi un bilet si nu poti pentru ca este inchis.
Atitudinea angajatei dumneavoastra de la dispeceratul din gara, nu avantajeaza deloc institutia dumneavoastra. In loc sa-mi de-a un raspuns civilizat, normal, rational, a inceput sa-mi spuna 'e.. d-ra, s-o fi dus si ea pana la baie.... da, ce dumnavoastra unde lucrati.... si la teatru nu mergeti la baie?... aici nu e birou de informatii..., etc. totul fiind rostit pe un ton extrem de iritat si nervos.
Recunosc ca si tonul meu s-a agravat cand am vazut atitudinea si cand am auzit intrebarile.
Am rugat-o pe doamna sa vorbeasca mai frumos, altfel ii fac reclamatie, nu a interesat-o, nu a vrut sa-mi dea numele, ca la ea nu e ghiseu de informatii.
Eu inteleg perfect situatia de la gara, din 2 ghisee a ramas numai unul, doamna lucreaza la dispecerat, nu e obligata sa-mi raspunda mie, dar avand in vedere ca institutia dumneavoastra se afla in serviciul public destinat calatoriilor, eu fiind un calator, care plateste zilnic cate 4 lei, cer respect si raspunsuri civilizate. Nu cred ca este greu sa raspunzi: va rog frumos sa asteptati 2 minute, nu o sa dureze 10 sau va rog sa va adresati colegilor la biroul de de reclamatii, din pacate eu nu va pot ajuta.
In anul 2015, cand Clujul este Capitala Europeana a Tineretului, situatia transportului trebuie sa se alinieze urgent la modelul european: automate de bilete in statii, automate de bilete in autobuz, plata la sofer.
Atitudinea de: eu sunt in spatele ghiseului, eu sunt sef aici si eu am dreptul sa fac ce vreau si sa rapsund cum vreau trebuie URGENT eliminata din vocabularul angajatiilor dumneavoastra.
Introducerea ghiseelor automate este imperativ necesara. Introducerea SMS prin care poti sa-ti cumperi bilet, eu o initaitiva buna, dar nu este cea mai optima, deoarece nu toata lumea dispune de credit pe telefon si nu toata lumea stie sa trimita SMS pentru variantele de bilete oferite.
In speranta ca asemena situatii nu se vor mai intampla, si in speranta ca veti gasi o solutie pentru toate locurile unde exista 1 SINGUR angajat, care nu poate sta tot timpul la dispozitia clientului, astept un raspuns din partea dumnavoastra.
Cu stima,
Delia Oancea”.
14 Comentarii
asteptam cu nerabdare automatele de bilete...
Doamna aceasta sigur nu e o clujeanca, mai degraba o moldoveanca sau o olteanca jegoasa, clujenii nu fac asa ceva
Esti un dobitoc, idiotul dracului! Vedeti-va in plm barna din ochi si dupa aceea improscati cu mizerii gen "e olteanca sau moldoveanca"! Ardelenii, corectii pulii!
Iidiotilor care o injura pe femeie le doresc sa ajunga in situatia ei, sa fie sfidati si repeziti si atunci vom vedea daca li se va parea firesc comportamentul angajatei RATUC. E normal ca atunci cand esti SERVICIU PUBLIC sa fii la dispozitia cetateanului. Dar tembelii astia s-au obisnuit sa stea cu capetele plecate ca si parintii si bunicii lor care… Citeste mai departe
Vad aici numai comentarii de aurolaci cu idei tampite daca femeia nu e din oras si are nevoie de cateva ori pe luna sa vina n cluj ce sa faca nu mai bine ar angaja CTP pe fiecare mijloc de transport cate o taxatoare cum era mai de mult ar mai face cateva locuri de munca la cap de linie echipe de igienizare sa curete masinile in interior exterior in… Citeste mai departe
I ne***tuta si nebagata in seama. acuma si-a luat si pwle si atentie.
Doamna, nu mai cumparati in fiecare zi un bilet de 4 RON, luati-va abonament!!!
Corect ! :))
Pai sa faca abonament ca iese mai ieftin si daca nu lucreaza in fiecare zii sa ia mai multe bilete si are la ea dar e usor sa comenteze si sa faca reclamatii.
DA, confirm ca cei de la RATUC se ocupa cu lucruri bizare...Cei de la depou de linia 32 si 32B hranesc cainii (aka maidanezi), au si casuta in curtea, acesti cainii, seara dorm la depou iar ziua stau intinsi langa ghiseu de bilete la prima statia, langa usa de vanzatoare. cateaodata ataca oameni care asteapta autobusul, cateaodata se cert intre ei.… Citeste mai departe
O proasta aceasta domna Delia pai saraca doamna de la ghiseu s-a dus la baie oare nu are voie?Dute pe jos taranca imputita proasta dracului ce era daca asteptai 5-10 minute ?
Aline, pe tine te-o facut mamuca-ta la Castelul Peles? Dupa cata gramatica stii , se pare ca nu . Iar despre atitudine, ce sa mai vorbim .Mai degraba la Pata Rat....dupa vocabular,si cei 7 ani de acasa. Cu bunul simt te nasti , si ti-l cultivi pe parcursul vietii , cu educatie. Nimeni nu are dreptul sa jigneasca si sa tranteasca vorbe aiurea, indiferent… Citeste mai departe
@Alin
Ce era daca astepta doamna 5 minute la casa de bilete ca nu intarzia de la servici dar nah ea mare doamna face scandal pai a meritat-o si da doamna de la ghiseu are si ea voie baie sau sa faca pe ea ca nah o proasta ca Delia vrea bilet:)))Sa se puna automate de bilete si e rezolvata problema dar se vede ca nu prea se vrea..plangerea asta e… Citeste mai departe
Saraca cu pretenii, nu are 0.35 bani pe telefon sa isi ia un bilet, dar sa faca scandal pentru 5 minute de asteptat, sa mearga pe jos !