Până în ce dată pot clujenii să-și plătească taxele și impozitele anul acesta? Vezi programul instituțiilor din Cluj-Napoca în perioada sărbătorilor
Luni, 23 decembrie 2024 este ultima zi din anul acesta în care clujenii își pot plăti taxele și impozitele locale.
Ghișeele de relații cu publicul se vor redeschide pentru încasarea impozitelor/taxelor locale, a ratelor, chiriilor, operării de documente și eliberării de certificate de atestare fiscală în 13 ianuarie 2025.
La ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din Piața Unirii nr. 1, dar și la cel din clădirea Biroului Vamal (Serviciul Public Comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor) situate pe strada Traian Vuia nr. 157, din Cartierul Someșeni, programul de lucru cu publicul va fi următorul:
- 23.12.2024 - program normal de lucru și încasări
- între 24.12.2024 - 10.01.2025 - nu se asigură program cu publicul.
Până în acest moment și-au achitat impozitele 90,1 % dintre persoanele fizice (însumând 81.319.890 lei) și 94,4 % dintre persoanele juridice (în cuantum de 111.951.256 lei).
La ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni de pe strada Moților nr. 7, programul de relații cu publicul va fi următorul:
- 23.12.2024 - program normal de lucru și încasări;
- între 25-29.12.2024 - nu va fi program de relații cu publicul,
- în 30.12.2024 – se redeschid ghișeele Centrului de informare pentru Cetățeni urmând să se încaseze doar taxe fără debit (pentru carte de identitate, amenzi, taxe urbanism, liberă trecere etc);
- în 31.12.2024 va fi program normal de lucru, însă casieriile vor fi închise. Urgenţele reprezentând amenzi, autorizaţii de liberă trecere, contravaloare carte de identitate sau alte taxe vor fi direcţionate către oficiile poştale (plata cu mandat poștal) sau vor putea fi achitate prin virament bancar, online pe site-ul Primăriei Cluj-Napoca sau pe www.ghiseul.ro.
De asemenea, ghișeele de relații cu publicul de la primăriile de cartier vor fi deschise după următorul program:
- 23.12.2024 - program normal de lucru și încasări
- 24.12.2024 -program normal de lucru și încasări (se vor încasa doar taxele fără debit)
- 25.12.2024-29.12.2024 - închis
- 30.12.2024 - program normal de lucru (se vor încasa doar taxele fără debit)
- 31.12.2024 - program normal de lucru (în această zi nu se vor efectua încasări)
Serviciile Direcţiei de Evidenţă a persoanelor vor funcționa astfel:
- Serviciul de Evidență a persoanelor - nu asigură program cu publicul în perioada 25 - 29.12.2024 și 01-07.01.2025,
Serviciul Stare civilă
Compartimentul decese va funcționa astfel:
- 25.12.2024 – închis
- între 26 – 29.12.2024 - în intervalul 08.30-12.30
- 01.01.2025 – închis
- în 02.01.2025 - în intervalul 08.30-12.30
- în 03.01.2025 - în intervalul 08.30-12.30
- în 04.01.2025 - în intervalul 08.30-13.30
- în 05.01.2024 - în intervalul 08.30-12.30
- în 06.01.2025 - în intervalul 08.30-13.30
- în 07.01.2025 - în intervalul 08.30-13.30
Compartimentul Căsătorii va asigura, în data de 04.01.2025 celebrarea tuturor căsătoriilor anterior programate.
Toate serviciile Primăriei Cluj-Napoca vor relua programul normal de relații cu publicul în data de 08.01.2025.
0 Comentarii