Sebali Trans o ia pe urmele Fany. ”Se comportă la fel de mizerabil cu clienții”
Firma Sebali Trans este acuzată că folosește aceleași practici ca și Fany și că ”se comportă la fel de mizerabil cu clienții”.
”Mi-am făcut rezervare ieri, telefonic, pentru ultima cursă Târgu Mureș - Cluj-Napoca de astăzi, 22 aprilie. Mi s-a spus să ajung cu 20 de minute mai devreme. În Târgu Mureș am realizat că ei au schimbat autogara de unde se face îmbarcarea astfel am mai pierdut 10 minute pe drum.
Ajuns la autogara corectă (Voiajor) în jurul orei 19:20, șoferul îmi spune că nu mai are locuri și că mai sunt câțiva în aceeași situație. Îi spun că am rezervare, iar acesta îmi povestește cum n-a primit lista cu rezervările de la colega sa și că i s-a dat și o mașină mică.
Îi explic că nu e treaba mea și ca mi-am făcut rezervare, era neapărat să ajung în Cluj, iar aceea era ultima mașină. Se scuză și dispare. Microbuzul avea numărul CJ 51 SEB, dacă nu mă înșel.
Sun la sediu, pe același număr pe care mi-am făcut rezervarea, unde îmi răspunde o domnișoară care mă ascultă în timp ce-i înșir nervos cursul evenimentelor și îmi spune că n-are ce să-mi facă dacă colega ei a uitat să dea lista”, scrie bogdananghelina.ro.
Clujeanul atrage atenția că astfel de practici pot prejudicia grav clienții. ”Era să pierd o oportunitate, cei aflați în aceeași situație poate slujba sau doar timpul - oricum ar fi, domnșoară, nu-ți doresc decât să fii pusă în aceeași poziție”, a mai scris clujeanul.
13 Comentarii
Eu am circulat de multe ori cu Fany si nu am avut nici o problema. Insa de firma Sebali nu pot sa spun nimic bun. Nu stiu cui ii apartine firma Sebali, nici cu ce alta firma e in concubinaj,nici nu ma intereseaza. Platesc un drum si doresc sa ma duca in conditii cat de cat umane....Dumineca ( 03.07.2014 ) am luat cursa regulata Cj-Ms de la ora 14.45… Citeste mai departe
Se pare ca toate comentariile merg in aceeasi direcție ,asa ca e de remarcat maniera răutăcioasă a celui de la ziar care s.a gândit sa asocieze tampenia unui frustrat cu firma Fany. Nu zic eu ca nu are fany problemele ei ca firma pt ca nu toti oamenii sunt perfecti dar oare cata rautate si invidie sa aiba cel care a scris titlul articolului sau cei… Citeste mai departe
SCUZE pt greșeli, am postat din greseala inainte sa termin de corectat.
Lucrezi la Fany cumva ? As fi vrut sa vad ce ai fi facut tu daca trebuia sa ajungi in anume loc si sa patesti la fel, ce ai mai fi zis. Si adevaru ii ca majoritatea transportatorilor isi bat joc de oameni. Si eu am sunat odata la o firma, sincer sa fiu nu mai stiu firma, sa imi fac rezervare din Cluj pentru Tg. Mures, mi sa zis ca nu se fac rezervari… Citeste mai departe
Nu lucrez la fany.
Stiu ca exista tot felu de situații, cateodata au dreptate clientii si cateodata dreptatea o are firma. Ca in orice firma exista oameni competenți si oameni mai putin competenți, dar asta nu justifica anumite răutăți ca in cazul de fata. Asa e .... într-adevăr nu ii corect sa iti spuna ca sunt locuri si apoi sa nu fie, insa… Citeste mai departe
o dat si astia spaguta la Sulea Penalul????
Eu circul destul de des cu Fany pe Cluj Sibiu si nu am avut probleme niciodata. Intotdeauna mi-am facut rezervare, eram cu 20 de minute inainte la autocar si am avut loc. O data s-a chiar intamplat stand in spatele soferului sa-mi arate soferul lista de rezervari si sa ma intrebe retoric, "Domnule, cu astia ce fac? Un sfert n-au venit." si abia apoi… Citeste mai departe
Cei de la Sebali sunt nepoliticosi si neprofesionisti. Mi se pare normal intr-o tara civizilata si moderna, sa se faca rezervare telefonica. Tot ar fi normal ca si cei care nu mai merg si au facut rezervare, sa o anuleze. Pe de alta parte, asta nu justifica incompetenta si proasta crestere a personalului. Circul des pe ruta Cluj - Zalau si nu o data… Citeste mai departe
frustrati care nu pot fi punctuali, daca chiar te crezi nedreptatit si ai fost prejudiciat ai dreptul sa deschizi proces si sa te judeci cativa ani pt ca nu esti instare sa ajungi la timp in autogara si nu te informezi unde trebe sa mergi
Alt prost care a ramas pe jos..... dar tine neaparat sa ajunga in presa ca sa stim toti ce putin il duce capu.
DECI : o rezervare telefonica GRATIS, nu reprezintă nici o obligație contractuala intre firma si client (asta pt cei care ameninta cu datu in judecata cand întârziere si raman pe jos), asa ca e foarte simplu de înțeles ca orice firma fie… Citeste mai departe
Sunt de aceeasi parere!! Isi fac rezervari si apoi nu mai apar. Si cei care nu au sunat din diferite motive, dar sunt acolo, ce sa faca? Sa ramana in autogara?? Asa se intampla si in cluburi, restaurante, baruri. Se fac rezervari, masa ramane goala TOATA SEARA, iar clientii stau in picioare. Ma intreb cui foloseste asta? Ar trebui sa piarda rezervarea… Citeste mai departe
Sunt minciuni, eu am fost șofer la Sebali și făceam ruta Cluj-Napoca Târgu Mureș, tot timpul se pleca și s-a plecat de la autogara Voiajor, iar rezervare e valabilă doar dacă va prezentați cu20- 30 de minute înaintea plecării! Dacă ați știi câte rezervări se făceau și nu se prezenta nimeni.... De aceea doamna a spus sa fiți cu 20- 30 minute înainte… Citeste mai departe
Liviu, nu știu în ce perioadă ai fost tu șofer, dar în urmă cu câteva luni autocarul pleca (și) din autogara Rocada care se află pe str. 1 Decembrie 1918, mai sus de banca ING.
Am făcut rezervare și indiferent la ce oră ajungeam nu m-ar fi ajutat, fiindcă "colega" a uitat să trimită lista cu rezervările - după spusele șoferului.