Site-ul unde românii care au probleme cu Wizz Air pot depune plângeri. De ce nu poate interveni ANPC
Tot mai mulți români au avut, în ultimele luni, probleme cu compania de zboruri low cost Wizz Air. Cei care vor să-și recupereze banii trebuie să depună sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România, anunță Ministerul Economiei.
„Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europeană, pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor”, arată o postatare de pe pagina de Facebook a Ministerului Economiei.
Mai mult, aceștia menționează și că Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor nu poate interveni pentru că nu au o reprezentanță în România.
,,Este important de reţinut că Protecţia Consumatorului - ANPC nu poate interveni şi nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanţă în România”, arată postarea.
Cetăţenii din România care întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european, vor să afle ce drepturi au sau să reclame o companie europeană pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România vor să informează Digi24.
8 Comentarii
B O Z G O R I I DE WIZZ AIR FAC CE VOR CA LI SE PRMITE.
Site- ul este
eccromania.ro
Usor de gasit cu Gogu’
Anpc protejeaza corporatiile de clienti. Unele ca-s in paradisuri fiscale, desi lucreaza in Romania cu clienti romani. Altele ca cotizeaza spaga periodic.
si care e siteul?
Pe logica asta, ar trebui sa poata orice firma opera in RO dar fara sediu in tara,doar ca nu se poate.
@Nu are reprezentanta?Pai si ce cauta in tara?: pentru ca coruptie!
@Nu are reprezentanta?Pai si ce cauta in tara?: lufthansa, turkish, ryanair etc au reprezenta? ele cauta in tara?
@-:
Ti-a zis omul: pt ca e coruptie si coruptia ucide... inclusiv reprezentantele