Site-ul unde românii care au probleme cu Wizz Air pot depune plângeri. De ce nu poate interveni ANPC


Tot mai mulți români au avut, în ultimele luni, probleme cu compania de zboruri low cost Wizz Air. Cei care vor să-și recupereze banii trebuie să depună sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România, anunță Ministerul Economiei.

„Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europeană, pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor”, arată o postatare de pe pagina de Facebook a Ministerului Economiei. 

Mai mult, aceștia menționează și că  Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor nu poate interveni pentru că nu au o reprezentanță în România. 

,,Este important de reţinut că Protecţia Consumatorului - ANPC nu poate interveni şi nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanţă în România”, arată postarea.

Cetăţenii din România care întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european, vor să afle ce drepturi au sau să reclame o companie europeană pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România vor să informează Digi24.


Comentarii Facebook