Vineri 22 Noiembrie

Tânără blocată timp de 12 ore în baie, în Florești, salvată de pompieri. Un vecin a auzit-o și a sunat 112



Reprezentanții ISU Cluj au relatat un caz în care au intervenit pentru salvarea unei persoane blocată în propria locuință, în Florești.

Mai exact, o persoană a sunat la numărul de urgențe 112, pentru a anunța că din apartamentul de sub al său cineva ar fi rămas blocat.

- 112, ce urgență aveți?
- Bună ziua, din Florești vă sun...
- Care este Urgența dumneavoastră?
- Am auzit zgomote din apartamentul de dedesubt și cred că cineva a rămas blocat acolo!
- Știți cine a rămas blocat în apartament sau cum s-a întâmplat?
- Nu cunosc cine locuiește acolo, cred că sunt persoane care stau în chirie. Pot doar să vă spun că aud bufnituri și cred că sunt provocate de o persoană rămasă blocată.
- Ați reușit să comunicați cu acea persoană?
- Nu se înțelege, se aude doar foarte înfundat!
- Care este adresa unde aveți nevoie de echipajele de urgență? ...”, a fost conversația dintre dispecer și cel care a apelat la 112 (n.red. convorbirea publicată de ISU Cluj este una aproximativaă, nu transciptul exact al conversației).

În scurt timp, pompierii punctului de lucru Florești au reușit să elibereze din baia unui apartament aflat pe strada Eroilor, o tânără de 19 ani, care stătea în chirie și rămase blocată, de mai bine de 12 ore, în baia apartamentului. Totul s-a întâmplat din cauza unei defecțiuni banale la încuietoarea ușii de la baie.

Fără hrană sau mijloace de comunicare, tânăra a reușit prin zgomotele făcute să-l atenționeze pe unul din vecinii săi, care a realizat că ceva nu este în regulă și a anunțat forțele de intervenție.

”Un dispecer poate primi într-o tură de serviciu peste 300 de apeluri, care solicită sprijin în situații critice și foarte diverse. Fiecare apel poate fi vital și este tratat ca atare de către dispecerii de urgență.

Vă încurajăm ca atunci când apelați numărul unic 112 să aveți încredere că vorbiți cu persoana potrivită și în măsură să vă ajute. Răspundeți tuturor întrebărilor adresate de personalul din dispeceratele de urgență, fiecare detaliu poate fi vital și ajută la reacția rapidă și eficientă pentru o gamă foarte variată de urgențe.

Numărul gratuit de urgențe 112 nu este o joacă, este serviciul pe care ne bazăm cu toții atunci când viața sau bunurile sunt în pericol și așa cum îl vom folosi, așa vom beneficia de el.”, spun reprezentanții ISU Cluj

Comentarii Facebook