TIFF 2013: Festivalul va avea 20 de spoturi de promovare
TIFF 2013 va avea 20 de spoturi de promovare, dintre care 10 vor rula în toate cinematografele înainte de filmele din festival. Alte 10 vor rula numai în Piața Unirii, în fiecare seară de festival.
”A avut la bază imaginea Luminiței din filmul Secvențe. Este o poveste legată de o femeie, așa cum mi-o imaginez eu. Un fel de Vitoria Lipan, care face un drum. Se duce să se întâlnească cu un iubit. Este în așteptare și îl ajută financiar pe omul ei. Pe toată durata clipurilor întâlnirea nu se petrece.
Mi s-a întâmplat să fac parte din jurii de festivaluri și devine un coșmar pentru un membru să tot vadă aceleași clipuri. M-am gândit să fie pentru fiecare zi a festivalului un spot. Dacă nu se naște această idee, atunci fiecare clip are o poveste în sine”, a declarat Cristi Puiu, regizorul spoturilor.
Directorul artistic al TIFF, Mihai Chirilov, a declarat că ”cele 10 spoturi vor fi arătate în regim de un spot pe zi în toate locațiile Festivalului, mai puțin unul. Pe lângă aceste 10 spoturi, mai există 10 spoturi, care sunt niște citate la filmul ”Marfa și banii”. Sunt 10 spoturi cu Luminița Gheorghiu, într-o mașină după ce a luat autostopul și o suită de conversații. Vor fi rulate unul pe seară în Piața Unirii”, a mai spus Chirilov.
TIFF 2013: Tudor Giurgiu se plânge că bugetul a scăzut cu 300.000 de euro
0 Comentarii