Duminica 8 Septembrie

Trei restaurante din Cluj-Napoca vor lucra cu „ospătari de la distanță”! E o premieră în România


Premieră în România! Aplicația „Ospătar de la distanță” va fi implementată în trei resturante din Cluj-Napoca, urmând ca și localurile din alte orașe să adopte această metodă. 

Aplicația, realizată de Remote Butler, va fi introdusă în trei restaurante din Cluj-Napoca care se confruntă cu lipsa de ospătar vorbitori de limbi străine. 

Ospătar la Distanţă este o reală oportunitate pentru industria HoReCa şi permite proprietarilor de restaurante să devină mai competitivi, având acces la personal calificat. Un restaurant din Cluj poate să lucreze cu ospătari din Timişoara, iar ospătarii să fie mulţumiţi cu veniturile obţinute. Până acum, un ospătar care avea localitatea de domiciliu în mediul rural, dacă dorea să lucreze la un restaurant de top din ţară, trebuia să migreze din mediul rural în mediul urban, unde din veniturile obţinute trebuia să suporte şi plata chiriei. Ospătar la Distanţă elimină această nevoie de migrare din mediul rural în mediul urban, dar oferă ospătarilor şansa să câştige şi să evolueze profesional. La rândul lor, managerii şi proprietarii de restaurante vor putea lucra cu personal calificat şi motivat şi nu vor mai fi obligaţi să recruteze în permanenţă ospătari care vor pleca din acel restaurant doar după o lună de lucru", a declarat Horaţiu Negrea, CEO Remote Butler.

Potrivit inițiatorilor, lucrătorii în domeniul HoReCa din Cluj-Napoca au cele mai mari salarii din țară, dar chiar și ala, patronii nu găsesc personal suficient sau calificat. 

Cum funcționează aplicația

Creatorii aplicației explică și cum funcționeaza aplicația „Ospătar de la distanță”. 

Prin această aplicaţie, clienţii restaurantelor comunică cu ospătarii prin apeluri video şi plasează comenzile, indiferent de locul în care se află ospătarii. Un ospătar la distanţă preia comanda prin intermediul unui apel video, o transmite către bucătărie şi bar, iar ospătarii din restaurante doar vor aduce comenzile la mesele clienţilor. Timpul de lucru al ospătarilor din restaurante se reduce la jumătate, reuşind să facă faţă cu brio fluxului mare de comenzi din sezonul cald. Pe timpul sezonului cald, domeniul HoReCa este domeniul cu cele mai multe locuri de muncă rămase neocupate. Proprietarii de restaurante sunt obligaţi să facă diferite artificii pentru a rezolva această criză. Patronii care lucrează cu ospătari din reţeaua Ospătar la Distanţă vor ,,apela" la serviciile unui ospătar remote de fiecare dată când situaţia o cere, în schimbul unui procent din valoarea totală a notei de plată", se arată în comunicat.

Mai mult, restaurantele care vor adopta noua tehnologie vor putea reduce timpul de așteptare al clienților. 

Pe timp de vară, un client aşteaptă în medie între 15-40 de minute, de la momentul în care clientul se aşează la masă, până ce un ospătar se eliberează şi vine să le preia comanda, pentru a o transmite către bucătărie şi bar. Ospătar la Distanţă elimină tot acest timp de aşteptare, deoarece la un click distanţă de client se va afla un ospătar ce va prelua comanda şi va oferi şi consiliere clienţilor şi un serviciu personalizat. Gradul de mulţumire al oaspeţilor din restaurante creşte, dar creşte şi fluxul de oaspeţi din restaurante, deoarece mesele se vor elibera mai rapid", menţionează Remote Butler.

Un aspect important este şi faptul că bacşişul nu va dispărea, ci va fi împărţit între ospătarul care va lucra de la distanţă şi cel care va aduce comanda la masa clientului.

Comentarii Facebook