Tupeu maxim la Wizz AIR! Nu le dă niciun ban clujenilor abandonați în Bologna. Compania spune că nu e vina ei - FOTO


Compania aeriană Wizz AIR va fi dată în judecată de toți pasagerii zborului 12 iulie, când 100 de turiști au fost abandonați pe Aeroportul din Bologna, Italia. 

Oamenii au ajuns la Cluj așa cum au putut, plătind sume importante la alte zboruri, iar ulterior au încercat să își recupereze banii plătiți pe biletul de la Wizz Air. Ei bine, surpriza a fost că pe site -ul companiei apărea că zborul a fost efectuat și că nu au ce despăgubiri să ceară. 

WIZZ AIR continuă să îi UMILEASCĂ pe clujenii abandonați la Bologna! Nu-și pot cere banii înapoi, pentru că zborul apare efectuat - FOTO

Știri de Cluj e cerut explicații, dar nici până astăzi acestea nu au venit. În schimb, compania le-a răspuns în privat pasagerilor și le-a spus că nu primesc nicio despăgubire, deoarece nu este vina companiei, fiind ”împrejurări excepționale, care nu au putut fi evitate în pofita adoptării tuturor măsurilor posibile”. Dincolo de acest limbaj de lemn, Wizz Air a explicat într-un răspuns trimis Știri de Cluj că ”zborul W4 3394 de la Bologna la Cluj-Napoca a fost anulat din cauze operaționale - un timp prelungit de așteptare, cauzat de lipsa de controlori de trafic aerian care alocă sloturile de decolare și aterizare combinat cu numărul mare de zboruri gestionat de aceștia, situație specifică sezonului de vară, foarte aglomerat, ceea ce a condus la expirarea timpului de zbor regulamentar al echipajului, o situație ce nu putea fi prevăzută”, precizează compania Wizz Air.

Cu toate acestea, cei 100 de pasageri au fost informați în aeronavă, după îmbarcare, în timp ce așteptau decolarea, că avionul nu mai zboară pentru că piloții și-au depășit orele de zbor și sunt obosiți.  ”Stewardul ne-a explicat că piloții au depășit orele de zbor și sunt obosiți. Păi, dacă știau că depășesc orele, de ce au mai zburat și de ce ne-au lăsat să stăm în avion.

Unii dintre oameni, care au mai pățit chestiuni de acest gen, au spus să nu ne dăm jos, pentru că vor fi nevoiți să decoleze. Oamenii s-au temut să nu fie probleme și am coborât cu toții, încă cei din cursa de București, paralelă cu zborul nostru, Bologna - București, au stat 3 ore pe pistă, azi-noapte, pentru că oamenii nu au vrut să coboare că nu au fost fraieri ca noi. Avionul de București a decolat”, ne-a spus atunci un turist. Se pare că oamenii aveau dreptate, pentru că avionul a plecat spre Cluj-Napoca gol. 

Oamenii vor putea să obțină despăgubirile numai pe calea justiției. Wizz Air are sediul în Malta, astfel că procesul va fi unul dificil.

De asemenea, Protecția Consumatorilor nu poate interveni tocmai pentru că firma are sediul în altă țară, un lucru absurd. 

collage.png

Comentarii Facebook