Duminica 22 Decembrie

Turiști cazați la Cluj în condiții mizere, la un hotel de fițe! Au dat în judecată hotelul și au câștigat


Judecătorii clujeni au dat dreptate unor turiști care s-au cazat într-un hotel de lux din oraș și au reclamat că au fost cazați în condiții mizere. 

Cei doi tineri au achitat în avans pentru două nopți de cazare într-un hotel de patru stele din Cluj-Napoca. Cei doi s-au cazat la un hotel de 4 stele, de tip boutique, pentru a putea participa la Untold, în perioada 5 - 7 august 2022. 

Mocheta era prăfuită, pătată și arsă cu mucuri de țigară, draperia pătată/arsă cu mucuri de țigară, perdeaua pătată, canapeaua murdară și prăfuită, Urme de încălțăminte pe canapea, urme de mâncare uscată pe noptiere și pe masa din cameră, aparatul de aer condiționat nu funcționa și se afla într-o stare avansată de degradare, prosoapele erau murdare și prezentau urme de sânge, iar în baie existau scurgeri de apă de la cabina de duș”, au spus aceștia, conform Adevărul.ro.

Cei doi au cerut să fie curățată camera, dar fără niciun folos. Pentru că nu mai erau alte locuri disponibile, aceștia au dormit în camera mizeră, iar a doua zi au plecat solicitând returnarea banilor, pentru a doua noapte, dar degeaba. 

Cele două nopți, între 5 și 7 august, i-a costat 2.000 de lei. 

Hotelul a fost amendat de Protecția Consumatorilor Cluj, iar Judecătoria Cluj-Napoca a pus hotelul la plata sumei de 1.500 de lei, reprezentând reducerea corespunzătoare a prețului, aferentă serviciilor hoteliere prestate.

Reclamanții în mod îndreptățit au părăsit hotelul în data de 6 august 2022, fiind dreptul lor să beneficieze de standardul minimal de igienă impus de prevederile legale.Dat fiind că pentru a doua noapte, reclamanții nici nu au mai beneficiat de serviciile hoteliere, instanța apreciază că sunt îndreptățiți să solicite, de la pârâtă, restituirea prețului pentru întreg prețul pentru o noapte de cazare achitat în avans, respectiv suma de 1.000 lei. Cât privește prima noapte, instanța va ține cont că aceștia au beneficiat de serviciile hoteliere prestate, dormind în acea noapte în camera de hotel (noaptea 5 august – 6 august 2022). Având în vedere că hotelul nu a asigurat standardul legal minimal de igienă al camerei, instanța apreciază că reclamanții sunt îndreptățiți să recupereze jumătate din prețul achitat pentru prima noapte, adică suma de 500 lei”, a fost decizia instanței.

Comentarii Facebook