Un antreprenor clujean a relatat dezastrul prin care a trecut fiind blocat pe aeroportul din Munchen, ca Boc: „Este peste puterea mea de înțelegere”
Un antreprenor clujean a povestit experiența dezastruoasă pe care a avut-o după ce a rămas blocat, ca și primarul Clujului, pe aeroportul din Munchen, din cauza zăpezii. Amintim că, oamenii au ajuns vineri seară pe aeroport, cu o întârziere de două ore, iar după aterizare au mai fost ținuți în avion încă trei ore și jumătate.
Toți au dormit pe unde au apucat și nu au avut apă sau mâncare. Antreprenorul clujean a avut noroc de un angajat român al Lufthansa care l-a ajutat să o scoată la capăt, după mai multe tentative eșuate de a comunica cu angajații ai companiei care „aveau un accent indian atât de puternic încât nu înțelegea ce spun”.
„Probabil ca ati citit sau vazut deja stirea cu romanii blocati pe aeroportul din Munchen, MUC pe numele lui. Eu am fost unul dintre cei dati jos din avionul de Cluj in noaptea de 30 noiembrie, avion in care se afla si Emil Boc, primarul Clujului. Ce ati vazut la TV nu descrie suficient de bine realitatea.
Deci, la ora 22.00 am fost imbarcati in cursa operata de Air Dolomiti, o companie din grupul Lufthansa. Eu veneam dupa un zbor lung de la Abu Dhabi, aveam vreo 12 ore de calatorie deja. Pilotul ne-a anuntat ca mai avem de asteptat vreo 80 de minute sa se curete pista. Dupa vreo doua ore de asteptare am vazut in aplicatia Lufthansa ca zborul s-a anulat. Abia cand o doamna din avion i-a spus stewardesei ca aplicatia arata ca nu mai zburam ne-au anuntat ca asa e si ca aeroportul s-a inchis si asteptam autobuzul sa ne duca la terminal.
Apoi am aflat ca o sa mai avem de asteptat ca nu au soferi. Dupa inca vreo 20 de minute a aparut si autobuzul condus de un neamt suparat ca trebuie sa faca asta.
Am ajuns inapoi in terminal. O mare de oameni pentru ca anulasera toate cursele care trebuiau sa plece, toti in cautarea unui oficial care sa le spuna ce au de facut. In aeroport nu era nimeni de la Lufthansa sau altcineva care sa ajute pasagerii. NIMENI!
Am juns in zona benzilor de bagaje incercand sa vad unde imi e valiza. In tot acest timp incercam pe aplicatie, in chat, sa contactez serviciul clienti al Lufthansa. Am primit numarul in coada de asteptare 164. Asta se intampla pe 12.40. In jurul orei 2, nu mai retin exact, am reusit sa vorbesc cu cineva pe chat care mi-a mutat zborul in cel de la 11.00. Dar nu putea sa emita biletul pentru ca bagajele erau checked in in zborul anulat si trebuia sa vorbesc la ghiseu. Dar care ghiseu, cu cine, ca nu era nimeni in aeroport? Doar pasageri.
Am incercat sa rezolv problema sunand la numarul Lufthansa. Acolo a raspuns in engleza unul cu un cu un accent indian asa de puternic incat nu înțelegai ce spune. Nu mi-a rezolvat problema. Pe la 3.30 m-am culcat pe niste scaune in zona benzilor de bagaje. In jurul aeroportului nu mai era niciun loc la vreun hotel. Am dormit iepureste vreo ora si jumatate din bucati de 5 si 10 minute.
Pe la 5 am ajuns la ghisee. Cozi imense, pasageri disperati sa prinda un loc in avioanele care plecau in ziua respectiva. Am reusit sa vorbesc la un ghiseu sa-mi faca check out la bagaje, apoi conform discutiei telefonice de noaptea trecuta am sunat la linia de suport Lufthansa sa-mi emita biletul. Acolo altul cu accent indian, mai puternic decat primul care m-a luat la rost ca am intarziat la avion si ca el trebuie sa verifice ca zborul a fost anulat si nu l-am pierdut eu.
Apoi mi-a spus ca nu figurez in sistem si sa-mi sun agentia de turism care a emis biletul ca el nu are ce sa faca. Si in momentul ala mi-a sarit tandara si am ridicat tonul somând-ul sa-mi emita biletul. Mi-a inchis telefonul. Auzind discutia a venit la mine un angajat Lufthansa care m-a intrebat in engleza ce s-a intamplat. Mi-a cerut pasaportul si apoi a inceput sa vorbeasca romaneste. M-a condus la acelasi ghiseu unde facusem check-out la bagaje unde o fata tanara si neplictisita, dupa ce a cautat prin mai multe sisteme mi-a gasit rezervarea si mi-a emis boarding pass-ul. Intre timp Lufthansa mi-a sters din aplicatie orice urma a zborurilor anterioare sau existentei biletului meu de avion. Tot ce am scris mai sus a durat mai bine de o ora. La imbarcare sistemul a dat eroare, nu a citit boarding pass-ul si era sa fac infarct. Mi-a deschis poarta angajata de la ghiseu care imi verificase datele inainte.
Eu am fost printre norocosii care au prins loc in avionul de ieri care a plecat cu doua ore intarziere dar a ajuns la Cluj. Altii, care nu au stiut ce sa faca, nu au avut noroc.
La Cluj, bagajele noastre, ale tuturor celor care au avut zborul anulat nu au ajuns.
In viata mea nu am vazut asa proasta organizare si lipsa de empatie din partea unei companii precum in cazul aeroportului din Munchen si a Lufthansa. Inteleg ca trebuie sa inchizi aeroportul din cauza vremii, dar sa nu ai pe cineva care sa faca anunturi la megafon spunand ce au de facut pasagerii sau sa nu ai niste afise sau anunturi pe tabele elctronice care impanzesc aeroportul, în care sa scrie exact ce ai de facut, este peste puterea mea de intelegere. Sau, de ce nu, sa te anunte aplicatia. Angajatii Lufthansa au avut grija insa sa ne anunte din 10 in 10 minute ca ei pleaca acasa la 23.00 chiar daca era o situatie deosebita in aeroport.
Per total, experienta a fost oribila de la un cap la altul”, a transmis Bogdan Maioreanu, pe o rețea de socializare.
23 Comentarii
Din păcate așa se cumpără știri cu 100 lei doar de dragul de a avea "scriitorii" subiecte.
Acum și-a făcut "patronul" reclamă, unicul și inegalabilul antreprenor al Clujului.
Ăsta nu știe în ce lume trăiește, consideră că aviația e o jucărie și că se poate controla vremea după bunul lui plac.
Au ramas blocati si aia care mergeau la o conferinta despre incalzirea globala...
Trebuia sa îl cazeze nemți coleg cu Cherecheș
Si eu m-am distrat fain in 30 noiembrie. Trebuia sa zbor din Cluj in Memmingen. Am decolat din Cluj cu 45 de minute intarziere, desi nu ningea... Am pierdut trenul din cauza asta. Am luat alt tren, o ora mai tarziu. Trebuia sa merg 2 statii (60Km). La prima oprire, am fost anuntati ca trenul nu va mai contiunua deplasarea, ca nu stiu ce geti s-a stricat… Citeste mai departe
Inclusiv sambata dimineata nu operau zboruri. In momentul in care se inchide aeroportul, deci sunt anulate sute de zboruri, apoi nici nu mai are cine sa facă față. Iar callcenterul normal ca era cu indieni (doar nu-si inchipuie cineva altceva - adica ca or sta niste nemti seara si noaptea aia sa vorbesca cu mii si mii de pasageri furiosi). Asta e riscul… Citeste mai departe
Deci , consateanul lui Emil OSA Boc , ne explica ca nu doar in tara lu' Boc e nasol .E nasol si in Jermania.....Votati Boc.
@Emil .: eu nu am pățit niciodată asa ceva cu Wizz care e low cost adevărat.
Dar nemții aia de imediat fac o greva la luft sunt cu motz
@georghe: cuvantul nemti vine din limba poloneza ... acei nemti de care pomenesti sunt un popor vechi si cu adanci radacini nationaliste ... in sfarsit , poporul roman face cunostinta cu mult ravnita libertate .... libertate , libertate s-a strigat la greu in 1989 ... acuma aveti , de nu puteti duce si ... deduce ca niciodata nu o sa fi liber si respectat… Citeste mai departe
Bunadimineata
Ce-mi plac romanasii astia care se plang de accentul altora de parca ei nu ar vorbi o engleza stil Borat :)))))
Prima "zapada" de 2 cm a paralizat și anul trecut aeroporturile din Europa. Am trecut exact prin aceeași situație. Nu o doresc nimănui. PUR SI SIMPLU SE PYSA PE CLIENTI !
Lufthansa mi-a anulat si anul acesta 2 zboruri operate de Air Dolomiți fără nici o explicație & refund. SUMT MIZERABILI !
ce telenovela demna de pizd-utze cu gleznele goale, cireasa de pe coliva ca e si antreprenor, ca asta face diferenta
Da oare eroul nostru milucu cel scump s-o fost întors cu bine? Ca nush ce ne-am face fără iel.
da,menutz. am mai patit si altii din astea . autorul e cam isteric.
tl;dr: "m-am kkt pe mine in aerport 2 ore ca o nins" .
Trebuia sa mai stea trei zile în Emirate și apoi îl repatria nea Klaus gratis cu private jet.
Asta e frustrat ca o zburat mult de la abu dhabi di era obosit saracu. Pai ce sa faci domnu antreprenor daca ai vrut sa iei nspe zboruri ca e mai ieftin. De mergeai de la otopeni era numa 5 ore jumate pana la abu dhabi.
Da tu ai crezut ca iei Lufthansa si aia te trateaza mai ceva ca emirates.
@MP: adevarat ... cu boii mici la deal , nu merge
I-as bloca pe toti astia care zboara nonstop si ard kersenu degeaba.
@Unu: datz foc
Vai, vai, vai! Dacă erai pe oricare aeroport din România opreau ăia ninsoarea, curățau pista până și de ultimul firicel de praf, în timpul ăsta te cazau la un hotel de 5 stele, îți trimiteau în cameră Dom Perignon și 2 fotomodele, te tratau doar cu caviar și trufe, iar la final îți restituiau banii dați pe bilet, eventual îți mai dădeau și ceva în plus… Citeste mai departe
@...: Tocmai,da asa e roz afara si au alta mentalitate,apoi chiar vreau sa vad asta,mooistoo.
ne doare la 2 m in fata sulii de antreperenorul indian
@turistul: Nu-i indian bre, e unu' Muioreanu sau asa ceva, mare antreprenor care stie tot-tot ...