Miercuri 18 Decembrie

Un clujean cunoscut vrea să devină proprietarul brandului Cinema Florin Piersic - EXCLUSIV


Matei Miko, patronul agentiei clujene de modele Transilvania Fashion, a depus un dosar la OSIM - Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci pentru a deveni proprietarul mărcii ”Cinema și teatru Florin Piersic”.

Cererea lui Matei Miko a fost depusă în aprilie 2022, iar pe durata analizării acesteia nimeni nu mai poate cere să devină proprietarul acestui nume, care a devenit unul de referință în Cluj-Napoca. Cinema Florin Piersic a fost inaugurat în 27 ianuarie 2011, de ziua actorului, înainte cinematograful fiind denumit ”Republica”. Puțini oameni mai folosesc numele vechi, iar brandul ”Cinema Florin Piersic” a devenit unul tot mai cunoscut. 

Cinematograful este cotat la categoria 1 și este situat în Piața Mihai Viteazul din Cluj-Napoca, iar în hol este și un mic bufet denumit ”La Mărgelatu'”, nume dat după un personaj jucat de celebrul Florin Piersic. În modernizarea noului cinematograf RADEF și Primăria Cluj-Napoca au investit aproximativ un milion de euro.

Cinematograful este locul principal de desfășurare al TIFF, fiind administrat de Primăria Cluj-Napoca, iar activitatea de difuzare a filmelor este gestionatepde RADEF.

Unele surse spun că Miko Imre ar vrea ca după ce pune mâna pe acest brand al să negocieze cu Primăria Cluj-Napoca pentru a-l închiria. 

Pe durata aprobării cererilor de atribuire a unui brand, cei implicați: actorul Florin Piersic, Primăria Cluj-Napoca sau RADEF pot interveni, dar numai dacă sunt în contact cu o firmă care monitorizează Cererile de înregistrare mărci de la OSIM.

Știri de Cluj îi notifică pe această cale pe cei interesați pentru a interveni. 

Cine este Matei Miko

Matei Miko, patronul agentiei clujene de modele Transilvania Fashion, este un personaj influent în Cluj-Napoca. Matei Miko este nasul de casatorie al sotilor Columbeanu, iar Monica a spus ca l-a cunoscut pe Irinel pe 13 iunie 2005, dupa ce ar fi fost atrasa intr-o cursa de Matei si de sotia lui, Monica Miko.

Matei Miko, presedintele Transilvania Fashion, este de profesie medic stomatolog, meserie pe care a practicat-o atat in tara cat si in strainatate, in Elvetia, unde a locuit. Paciunea lui a fost însă muzica și industria frumuseții, astfel că a pus bazele agentiei de modele Transilvania Fashion.

Miko recunoaste ca un rol important pentru cariera sa l-a avut tatal, de profesie scriitor. “In liceu am facut parte dintr-o orchestra, eram chitarist. Apoi m-a pasionat tot ce era legat de imagine. Tatal meu traia in lumea literelor si mi-a creat un teren foarte fertil pentru imaginatie.

Am fost pasionat de fotografie, am avut chiar expozitii personale in strainatate”, declara Matei Miko, presedintele Transilvania Fashion, în 2005, într-un interviu. 

8a18b728aacfe960fa971f4f9dc8553e.jpg

Foto: Matei Miko și Irinel Columbeanu

Afacerea Transilvania Fashion a inceput sa prinda contur dupa intoarcerea lui in tara. “O perioada am avut diverse afaceri deschise in Cluj. In primul rand cu televizoare color, care inainte de 90 nu se gaseau prin tara. Apoi, am continuat cu aducerea unor branduri foarte puternice in Romania, pentru care am fost distribuitor unic timp de zece ani.

De aici a pornit totul, in sensul ca am fost nevoit sa fac promovare unui produs si am avut nevoie de o instalatie de sonorizare. Apoi am fost solicitat pentru a sustine sonorizarea unui festival de jazz care s-a desfasurat in Cluj. Si incet, incet, am intrat in lumea spectacolului”, mai povestea Miko, care a deținut o firmă celebră în 1990 care vindea și repara televizoare la mâna a doua.

A urmat organizarea ”Balului Operei”, iar prin agentia de modele a devenit cunoscut în toată țara, frumusețea fiind o carte de vizită foarte bună. Așa s-a născut și Festivalul Transilvania Fashion, iar modele au castigat titlurile din ultimul timp nu datorita lui, ci datorita profesionalismului si frumusetii de care au dat dovada. Partenerul lui de afaceri a fost nimeni altul decât Irinel Columbeanu.

Irinel Columbeanu este un personaj aparte in lumea modei. Este co-proprietarul agentiei, dar o prezenta permanenta in lumea modei. Au fost castiguri la nivelul agentiei in care Irinel Columbeanu nu a avut nici o legatura, pentru ca nu facea parte din ea.

Mai mult de atat, nu pot contesta faptul ca are ochiul format si a stiut sa se insoteasca de o persoana care a avut cele mai mari sanse de castig. Nu dansul le face sa castige ci el stie sa aleaga ce e castigator, asa cum stie sa aleaga cea mai buna masina. Iar Monica este o fata de nota 10, si la propriu si la figurat, si este chiar mai fascinanta decat apare la televizor.

Iar speculatiile apar pentru ca lumea nu-l cunoaste pe Irinel, nu neaparat pe Monica. Irinel este un barbat fascinant si pot sa va confirm ca este mult mai interesant decat foarte multi tineri care, aparent, ar fi mai eligibili”, a precizat presedintele Transilvania Fashion.

Fără titlu.jpg

Comentarii Facebook