Un clujean și-a petrecut FORȚAT Revelionul într-un avion WizzAir. Ce s-a întâmplat la miezul NOPȚII?

 

Un clujean care se grăbea să revină acasă pentru petrecerea de Revelion a trăit o experiență de neuitat, dar care l-a dus de la agonie la extaz. 

 

Povestea lui Lucian Jurj a început în 31 decembrie 2013, cu noaptea-n cap. Clujeanul a cumpărat un bilet la un zbor WizzAir, de la Charleroi la Cluj-Napoca. ”Ajung acolo (la aeroportul Charleroi) la ora 05:30 AM. Perfect. Chiar prea repede, pentru ca zborul era planificat la 08:00. Verific tabloul cu plecarile: zborul WizzAir cu destinatia Cluj-Napoca amanat la 10:20. Aia e - se mai intampla imi zic si ma pun sa trag un pui de somn pe o banca din aeroport. Nu inainte de a lua voucherul-despagubire de 4 euro oferit in forma de "We're sorry..." de catre WizzAir”, a relatat Jurj pe blog.

 

La ora 8.30, pasagerii din terminal au aflat că zborul spre Cluj a fost amânat a doua ora, pentru ora 12:00. ”Pun mana pe telefon si sun un prieten sa verifice ce se petrece pe aeroportul din Cluj. "O fi ceata..." ma gandesc eu. Aveam dreptate...doar ca ceata era in Targu Mures de unde avionul - deviat deja in noaptea precedenta de la Cluj - trebuia sa decoleze spre Charleroi. Si inca nu decolase. "Nu se poate sa patesc asta!". Apare in sfarsit cineva la biroul de imbarcare pe care toata lumea sare cu intrebarea "Ce se intampla?" Raspunsul a fost scurt: WizzAir ne-a comunicat ca zborul se amana din cauza conditiilor meteo”, a mai povestit clujeanul.

 

La ora 11.30 a venit o altă ”bombă”, zborul s-a amânat pentru ora 13.45, din cauza condițiilor meteo, iar apoi pentru ora 17.00, spre disperarea tuturor. 

 

La ora 16.30, așteptarea a devenit un coșmar, zborul fiind amânat a cincea oară, pentru ora 20.30. ”Pentru mine incepea sa fie cam clar: o sa fac anu nou in Charleroi. Asa ca m-am dus si mi-am luat ceva de baut de la singurul magazin ramas deschis pentru noi in aeroport. Chiar am inceput sa am sperante atunci cand am primit prima informatie noua de la WizzAir: si anume ca o aeronava a plecat de la Belgrad special pentru noi....sa ne duca in Cluj. Dar nu prea mari. Am desfacut o bere si am inceput sa facem "planuri de revelion" cu ceilalti din terminal. Mergem in Delirium? Stam in aeroport? Nici nu m-a mai mirat prea mult cand am vazut zborul amanat din nou la 22:00. Era deja un alt episod dintr-un film prost.

 

Dar...se intampla ceva...dupa mine cea mai notabila informatie de pana atunci: un ofiter de imbarcare spune "bai...de data asta chiar cred ca o sa plecati!" Chiar si cu ultima amanare de 22:30. Si asa a fost!...Dupa 15 ore petrecute in terminalul de plecari in Charleroi la ora 23:00....avionul salvator venit dupa noi a decolat. Asta insemna fix 00:00 ora Romaniei. Asa ca ...la propriu decolarea s-a facut pe "10, 9, 8.....La multi Ani!"

 

Nu mai conta nimic. Eram in aer. Beat de oboseala mai mult decat de bere. Evident, multi dintre pasageri erau ... euforici. Asa ca am continuat sa bem. Sa radem. Sa...petrecem si noi cum putem de revelion. Si la ora 12:00 a Serbiei echipajul a dat bautura gratis tuturor. Fain gest! Si am continuat tot asa pana in Cluj. In sfarsit...Cluj ora 02:03 AM, 1 ianuarie 2014. Si de acolo direct spre petrecerea din LeGeneral!”, a povestit Lucian Jurj.

 

După această experiență, multumirile s-au dus spre angajații ”Aeroportului Charleroi care au stat dupa noi peste program si ne-au ajutat cum au putut. Foarte politicosi toti...desi se vedea ca picau de oboseala; personalului WizzAir din Serbia care s-a comportat de nota 10...si asta in conditiile in care toti au fost nevoiti sa faca o cursa neprogramata in noaptea de Revelion”. 

 

El a menționat că nu înțelege ”lipsa de informare si comunicare cu pasagerii si cu personalul aeroportului Charleroi”, dar că mulțumește ”WizzAir ca mi-ai oferit intr-adevar o experienta memorabila”.

Comentarii Facebook