Miercuri 13 Noiembrie

Un clujean susține că a fost indus în eroare de un funcționar din Primăria Cluj-Napoca / UPDATE: Replica Primăriei


Un clujean a obținut anul trecut un loc de parcare, dar acuză funcționării că i-au spus că ”favorabil” înseamnă că e pus pe lista de așteptare. 

Conformându-se, clujeanul a așteptat, iar după un an a aflat că de fapt pierduse locul de parcare primit legal în 2021.

Anul trecut am depus cerere de parcare nr 110963/2021. Cu răspuns favorabil în data de 23 august am telefonat în urma mailului, rog a se verifica conversațiile cu numărul de telefon 0759107… și mi-a spus doamna că răspuns favorabil înseamnă că sunt pe o lista de așteptare. 

Azi am sunat din nou pentru o altă cerere de anul acesta, în care am primit răspuns parțial și mi-a spus doamna ca favorabil este automat alocată parcare. 

Ce sa inteleg atunci, cu parcarea de anul trecut înțeleg că m-a dus cu zăharelul la telefon să treacă cele 15 zile în care nu m-am prezentat cu talonul să poate fi alocată altcuiva? 

Tristă birocrație”, a relatat un clujean. 

--------------------

UPDATE
În răspunsul trimis în 2021 clujencei scrie clar că locul de parcare i-a fost atribuit. Nu este clar de ce a fost nevoie să mai sune o dată pentru a cere explicații. 

WhatsApp Image 2022-08-22 at 09.01.38.jpeg


Comentarii Facebook