Un turist cere despăgubiri, după ce a stat ore în șir pe Aeroportul Cluj așteptând să plece în Egipt: „Nu am primit informații precise”
Un turist care trebuia să plece spre Egipt, de pe Aeroportul Internațional din Cluj-Napoca vrea să ceară despăgubiri, după ce orarul zborurilor spre această destinație a fost dat peste cap și a fost nevoit să aștepte ore în șir, alături de alți turiști, fără să primească informații concrete.
„Am luat un pachet de vacanță cu zborul Charter operat de compania Hy Sky care ar fi trebuit să decoleze de pe Aeroport Cluj la ora 6.00 în 23.04.2022 către Hurgada, dar a fost amânat la ora 14.30 . Totul a decurs într-un mod haotic fără informații precise”, a spsu acesta.
Citește și: Un avion care a plecat din Cluj spre Egipt a decolat cu 10 ore întârziere. Ce s-a întâmplat cu aeronava companiei aeriene HiSky
Orarul zborurilor a fost afectat începînd de vineri, când un avion cu aceeași destinație, care trebuia să decoleze la ora 20.00 a plecat cu 10 ore întârziere. Astfel, și zborurile de astăzi au avut întârzieri de aproximativ 8 ore.
Probabil nu este singurul care va cere despăgubiri. Acestea pot fi solicitate după completarea formularului de compensații și care apoi este transmis companiei aeriene. EC261 se aplică și pentru zborurile charter.
2 Comentarii
Oau! Asta da stire! Un pasager cere despagubiri unei companii aeriene. Extrem de rar si demn de o stire. Nu e ca si cum te-ai intalni zilnic cu asa ceva.
slabe șanse de a câștiga ceva, cu siguranță compania aeriană nu e din UE. Acu 3 ani asa am pățit și eu pt un zbor charter spre Antalya. Companiile care se ocupă cu recuperarea de daune financiare au zis ca nu pot cere despăgubiri în numele nostru pt ca respectiva companie, Corendon parcă, nu are sediul în UE.