Vezi cat de multumiti sunt clujenii de institutiile administratiei publice in urma proiectului realizat de AFA Cluj
Asociatia Femeilor de Afaceri (AFA) Cluj a realizat un proiect care a evaluat 14 dintre institutiile adminstratiei publice privind satisfactia clujenilor fata de aceastea.
Proiectul "Clujul are atitudine!" are ca scop schimbarea in bine a calitatii serviciilor publice din Cluj-Napoca. Acesta a fost realizat cu ajutorul femeilor de afaceri din Cluj, cu sprijinul Centrului pentru Studiul Democratiei pe un numar de 14 institutii ale administratiei publice si anume, iar notele obtinute sunt urmatoarele:
1. Evidenta Populatiei, Primaria Cluj-Napoca - 8.811
2. Serviciul Inmatriculari Auto - 6.0
3. Directia Generala a Finantelor Publice - 7. 172
4. Biroul de Publicitate Imobiliara (Carte funciara) - 6. 05
5. Taxe si impozite, Primaria Cluj-Napoca - 8. 523
6. Politia Locala, Primaria Cluj-Napoca - 5. 939
7. Oficiul Judetean de Cadastru - 8. 196
8. Directia Urbanism, Primaria Cluj-Napoca - 5. 484
9. Agentia Judetean pentru Ocuparea Fortei de Munca - 6. 738
10. Registrul Auto Roman - 7. 214
11. Directia Generala de Munca si Solidaritate Sociala - 7. 167
12. Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate - 7.0
13. Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor - 7. 445
14. Casa Judeteana de Pensii - 7. 302
Proiectul s-a desfasurat in perioada 15-21 mai 2012 si s-a incercat "sa mobilizam clujenii si sa le trezim atitudinea civica. In acelasi timp, am initiat o evaluare a gradului de satisfactie privind eficienta institutiilor cu care clujenii intra mai des in contact. Prin acest proiect dorim sa imbunatatim relatiile cu cetatenii", a declarat Mihaela Rus, presedinta AFA Cluj
"Este dorinta AFA de a schimba in bine viata noastra din punct de vedere calitativ si stim ca cel mai simplu lucru este sa miscam lucrurile intr-o directie buna. Ca femei suntem preocupate de armonie si de un mediu curat si bun pentru copii nostri, pentru parinti, pentru comunitate. Proiectul are succes. As dori ca acest rezultat comunicat in cercetare sa fie considerat doar o realitate. Singurul lucru pe care mi-l doresc este acela de a merge intr-o directie buna", a mai spus Mihaela Rus.
Cercetarea s-a realizat pe un esantion de 550 de subiecti.
Serviciul de Evidenta a Populatiei a fost reprezentat de catre directorul Traian Runcan, care a spus ca "noi tratam cetateanul ca si partener. Si aplicam zicala "Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face. Suntem constienti ca problema cu care cetateanul se prezinta este una impotante si o tratam cu mare seriozitate. Dupa cum stiti Directia de Evidenta este infiintat din anul 2005. Atunci functionau sub doua conduceri separate, insa prin comasare in 2005 ne-am unit. Dupa 2 ani, in 2007, Emil Boc, la acel moment primar a decis sa ne puna la dispozitie un spatiu. Modul de interactiune cu cetatenii este foarte important pentru noi. Toate infirmatiile sunt postate pe aviziere, pe site-ul nostru ceea ce le usureaza munca cetatenilor care apeleaza la serviciile noastre. Progresul Serviciului de Evidenta a Populatiei se datoreza atat noua, cat si conducerii".
La eveniment a fost prezent si directorul OPC Cluj, Mircea Radu, care a spus ca activitatea Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor este tot mai buna "Vin pe zi intre 10 si 12 persoane care depun reclamatii. Acest lucru inseamna ca au incredere in noi, in munca noastra si de aceea credem ca meritam nota din urma sondajului".
In schimb la Directia Urbanism, situatia este una mai slaba, de 5,484, fata de Serviciul de Evidenta a Populatiei, care a primit o nota finala de 8,811.
Din cele 550 de cazuri statistice, 57% dintre respondenti sunt de sex masculin si 43%, feminin.
Vezi AICI mai multe despre Asociatia Femeilor de Afaceri (AFA) Cluj.
Anca Baciu
1 Comentariu
noi trebuie sa presupunem ca notele sunt de la 1 la 10 . si 10 reprezinta max.? sau 1?