Vrei o cremă inovatoare antirid? Gerovital H3 Evolution Perfect Look de la Farmec nu te va dezamăgi!
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a început anul în forță: a lansat oficial vârful inovației sale pe segmentul antirid, linia Gerovital H3 Evolution Perfect Look, și a cooptat-o pe actrița și top modelul internațional Catrinel Menghia ca ambasador. Cu marca Gerovital, compania clujeană marchează două rezultate importante: își reconfirmă poziția de lider pe segmentul antirid în 2020, iar fiolele cu 5% acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution sunt în continuare cel mai bine vândut produs de pe această nișă.
Un
milion de euro, investiți în ultima noutate antirid
În
laboratorul Farmec din Cluj-Napoca, în acord cu ritmul amețitor impus de
evoluția tehnologiei și a științei, timpul curge repede. Se testează formule
noi, se combină ingrediente, se testează din nou, totul pentru a face față
poate celei mai mari provocări a secolului XXI, îmbătrânirea populației. În
acest iureș, Farmec creează vârful inovației sale pe segmentul antirid, o
formulă inovatoare, compusă din acid hialuronic 4D și ulei natural de trandafir
sălbatic. „Acidul hialuronic 4D este un complex antirid, ce conține patru
dimensiuni moleculare diferite și pătrunde atât în epiderm, cât și în derm,
având beneficii multiple: de la efectul de hidratare imediată la suprafața
pielii, la pătrunderea în straturile profunde, pentru a stimula capacitatea de
apărare naturală și activarea procesului de reparare a pielii. După ce am
testat mai multe variante de rețete, combinația dintre acest tip de acid
hialuronic 4D și uleiul din semințe de trandafir sălbatic ne-a convins că este
formula pe care o căutam – pentru a satisface nevoile actuale ale
consumatoarelor noastre, având o acțiune duală, atât de îngrijire, cât și de
înfrumusețare, și un efect radiant imediat, cu un ton natural de roz.”, a explicat Claudia Pălăcian, Manager de Produs în
cadrul companiei.
Un parteneriat născut sub
semnul evoluției
Perfect Look, succesorul
formulei antirid inventate de cercetătoarea Ana Aslan, care a cucerit de mai
bine de 50 de ani nume internaționale faimoase, ajunge acum pe masa de machiaj
a lui Catrinel Menghia, una dintre cele mai de succes românce ale momentului. „Am o legătură emoțională profundă cu acest brand. Când
derulez amintirile din copilăria mea, o văd pe mama folosind produsele Farmec.
După atâția ani, am ajuns să le folosesc și eu și, mai mult decât atât, să fiu
ambasadorul mărcii Gerovital H3 Evolution în lume. Întâlnirea noastră nu a fost
deloc întâmplătoare. Această gamă a evoluat constant, pentru a spriji femeia
modernă în parcursul său, cu formule menite să-i conserve tinerețea și să-i dea
încrederea că poate să se autodepășească. Eu fac parte din această generație,
mi-am construit cariera prin multă muncă, fără să ard etape, pentru că mi-am
dorit să evoluez într-un ritm firesc, așa că am rezonat din primul moment cu
această misiune a companiei. Îmi doresc ca, împreună cu Farmec, să inspirăm cât
mai multe femei să evolueze constant spre versiunea lor mai bună”, a spus Catrinel
Menghia.
Lansare
din altă lume
Lansarea
Perfect Look și anunțarea parteneriatului cu Catrinel Menghia au avut loc în
cadrul unui eveniment privat online, realizat cu ajutorul Virtual Production
Studio, o tehnologie unică în România, menită să estompeze granița dintre
lumea virtuală și cea reală. Astfel, a fost recreat universul spectaculos din
spotul Gerovital H3 Evolution Perfect Look, pentru a servi drept loc de
întâlnire între Catrinel Menghia și participanți.
„Nu am
avut niciodată dorința aceasta arzătoare de a ajunge foarte sus, cu orice preț.
Am plecat de la cea mai mare agenție de modeling din New York când am simțit că
nu rezonez cu filosofia oamenilor de acolo. Mai târziu, după filmările pentru CSI,
am întrerupt colaborarea cu cea mai cunoscută agenție din Los Angeles, pentru
că nu cred în mirajul hollywoodian. Am ales să nu mă arunc cu capul în față, ci
să-mi păstrez identitatea și să fac pași mici în față. Așa, am ajuns să lucrez
cu unele dintre cele mai importante branduri din lume și cu rezigori mari, care
m-au format ca actriță”, a povestit Catrinel, care urmează să publice o carte
inspirată din copilăria ei și să regizeze primul său film. “Am plasat acțiunea
filmului în anii ’60. Cât privește subiectul, vă pot spune doar că aduce în
discuție povestea unor adolescente care fac cunoștință, pentru prima dată, cu
dragostea.”, a dezvăluit actrița.
Farmec
se așteaptă să mențină trendul ascendent în vânzări pe segmentul antirid și
previzionează o creștere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution până la
finalul anului în curs. Compania clujeană a încheiat primele 11 luni din 2020
cu o cifră de afaceri de 263,5 milioane de lei, în creștere cu 8,2%, față de
aceeași perioadă a anului trecut.
Despre
Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec
S.A. Cluj-Napoca, cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100%
românesc, rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei
impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare
performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează
produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În februarie
2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine
Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și
Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov,
Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra
Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș şi Râmnicu Vâlcea.
Pentru a
fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, puteţi
urmări conturile de social media:
Facebook:
facebook.com/farmec.romania
Instagram:
www.instagram.com/farmec
Site
şi magazin online: www.farmec.ro
0 Comentarii