Echipajele Napoca Rally Academy, pe podium la Raliul Brasovului FOTO
Echipajele Napoca Rally Academy au urcat pe podium la Raliul Brasovului, prima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop.
Vali Porcisteanu a castigat Tess Rally 2012, cu un avans de 1'03"7 in fata lui Csaba Spitzmuller, iar Marco Tempestini a terminat pe locul 3, cu o intarziere de 2'17"8.
Clasament:
1. Valentin Porcisteanu 1:03:00.2
2. Csaba Spitzmuller +1:03.7
3. Marco Tempestini +2:17.8
4. Dan Girtofan +2:58.9
5. Edwin Keleti +3:38.3
6. Alexandru Filip +6:16.7
7. Romulus Preda +7:46.6
8. Norbert Bereczki +8:39.4
9. Sebastian Barbu +8:43.4
10.Jean Tatu +10:05.6
Avand ca obiectiv principal, pastrarea titlului de campioana nationala pe echipe, Napoca Rally Academy a pornit cu dreptul in sezonul 2012, terminand pe locul secund in clasamentul rezervat acestora. Marco Tempestini s-a folosit de experienta acumulata prin participarea la inceputul acestui an in Raliul Monte-Carlo, conditiile meteo intalnite la Brasov in acest weekend fiind asemanatoare cu cele din regiunea monegasca. Astfel echipajul Marco Tempestini si Dorin Pulpea a reusit sa se clazseze pe locul al treilea in clasamentul general al raliului.
"Astazi (sambata, 31 martie), la fel ca si ieri, am facut alte alegeri de pneuri fata de celelalte echipaje aflate in lupta pentru victorie. Am riscat dar nu a iesit asa cum speram, vremea fiind extrem de schimbatoare. Suntem foarte multumiti deoarece este primul raliu pe care-l terminam la Brasov, dupa cateva abandonuri. Faptul ca am terminat pe pozitia a treia nu poate decat sa ne incante si sa ne motiveze pentru raliul urmator", a spus Marco Tempestini.
Danny Ungur a demonstrat ca se simte foarte bine la volanul noii sale masini din acest sezon, Mitsubishi Lancer Evo VI, obtinand victoria la clasa 11. Excelentul rezultat a fost presarat din plin cu foarte mult spectacol, pe care echipajul Daniel Ungur si Anton Avram a ales sa il faca pentru fanii prezenti la Raliul Brasovului in acest weekend.
"Pentru noi, Raliul Brasovului reprezinta cadoul perfect! Faptul ca m-am intors la o dragoste mai veche a mea, Mitsubishi Lancer Evo VI, si din nou avem rezultate foarte bune cu aceasta masina, nu poate sa ma faca decat fericit. Am obtinut maximul de puncte pentru echipa si sper ca, prin evolutia noastra, am incantat si publicul aflat pe marginea probelor speciale. La editia din acest an a raliului am avut parte de cel mai consistent strat de zapada din toata cariera mea de pana acum. Acesta este un raliu adevarat si ne bucuram ca ne-am indeplinit in totalitate obiectivele: maxim de puncte si spectacol pe probe. in urma acestui rezultat am decis sa utilizam aceasi masina si la etapa urmatoare", a declarat Danny Ungur.
Florinel Tincescu si-a indeplinit obiectivul si a urcat pe treapta a doua a podiumului de la Juniori. Constanta a fost arma echipajului Florin Tincescu - Iulian Nicolaescu, care nu a fortat foarte mult, Tess Rally Brasov fiind prima etapa la care cei doi au mers impreuna.
"Ne bucuram foarte mult ca am ajuns cu bine la final. Pentru noi, Raliul Brasovului a fost si o etapa de acomodare, pentru ca trebuie in primul rand sa ne si sudam ca echipaj. M-am inteles bine cu noul copilot iar la urmatoarea etapa va trebui sa crestem ritmul", a spus si Florinel Tincescu.
Nu la fel de norocoasa a fost cealalata jumatate a echipei Napoca Rally Academy. Echipajul Simone Tempestini - Lucio Baggio a fost primul lovit de ghinion, masina Subaru STi N15 refuzand sa mai porneasca in dimineata zilei de sambata.
"Din pacate pentru noi Tess Rally Brasov a fost mult prea scurt. Masina noastra a refuzat sa porneasca in dimineata zilei a doua. imi
pare rau ca nu am apucat sa parcurg mai multi kilometri de proba speciala, deoarece acesta este obiectivul nostru principal in acest an. Sper ca la Timisoara sa fim ocoliti de astfel de probleme", a spus Simone Tempestini.
Bogdan Marisca incepea cea de-a doua zi a raliului din pozitia secunda a clasamentului general, doar 12 secunde despartindu-l de lider. Din pacate o problema la conducta de alimentare cu benzina a motorului a cedat, cauzand abandonul echipajului Bogdan Marisca - Sebastian Itu.
"Evident, suntem dezamagiti pentru ca o banala conducta de benzina ne-a silit sa abandonam. Nici nu am apucat sa parcurgem prea multi kilometri, pentru ca aceasta a cedat la aproximativ doi kilometri dupa startul primei probe speciale de sambata. Am avut parte si de un mic incendiu pe care am reusit sa-l stingem repede cu extinctorul aflat in masina. Sper ca acesta sa fie prima si ultima problema tehnica din acest sezon si de la etapa urmatoare sa ne intram in ritmul nostru obisnuit", a spus Bogdan Marisca.
Cel mai "sifonat" echipaj al Napoca Rally Academy a fost cel format din Vlad Cosma si Florin Dorca. Cei doi au abandonat pe proba speciala cu numarul 6, in urma unei violente iesiri in decor din care echipajul a scapat nevatamat.
"Clar astazi nu a fost ziua noastra. Am ales pneurile gresite dimineata iar pe speciala Babarunca – Cheia am fortat foarte mult din dorinta de a recupera timpul pierdut. Masina a derapat si a lovit un parapet, dupa care ne-am rasturnat de aproximativ sapte ori. Ma bucur ca am scapat nevatamati si sper ca aici s-au terminat ghinioanele pentru anul acesta", a spus Vlad Cosma.
Pentru echipa Napoca Rally Academy inceputul saptamanii urmatoare inseamna si startul pregatirii pentru urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, Timis Rally, care va avea loc in perioada 27-28 aprilie.
1 Comentariu
unde a diisparut abraham thomas din aceasta competitie