,,Nu ne e rușine și nici nu considerăm că ar trebui sa ne fie”. Peluza Şepcile Roşii, răspuns după scandalul campaniei promoționale ,,stUdent la Cluj”


A venit și rândul peluzei Şepcile roşii de a transmite un răspuns în scandalul provocat de kit-urile promoționale, care conțineau o broșură cu scandări vulgare, distribuite de către “U” Cluj studenților noi veniți. Campania a avut ca și rol promovarea printre tinerii studenți a echipei Universitatea Cluj.

Alături de broșura care avea mai multe cântece care instigă la ură, kit-ul promoțional mai conținea și un tricou cu însemnele echipei și un bilet la meciul împotriva celor de la Oțelul Galați. 

Mesajul transmis de peluza Şepcile roşii:

,,În contextul tipăririi în Carnetul de Student promovat de către Universitatea Cluj, a unor texte care unora li se par vulgare, Peluza Șepcile Rosii își asumă total drepturile de autor asupra acelor texte și nu se delimitează de ele. Sunt niște sloganuri care fac parte din repertoriul nostru; nu ne e rușine și nici nu considerăm că ar trebui sa ne fie. Limba română este o limbă bogată în cuvinte și expresii, iar așa zisele vulgarități fac parte din moștenirea limbii române, de la cântece la scandări, de la ode la proverbe, de la ultrași la scriitori celebri (de exemplu, Ion Creangă - "Povestea P****" ),” au transmis, pe o rețea de socializare, reprezentanții peluzei Şepcile roşii.

Suporterii au continuat prin a spune că ,,într-un fel sau altul” o mare majoritate dintre ei au fost sau fac în continuare parte din mediul academic. 

,,Ne respectăm trecutul și prezentul academic; o bună parte dintre noi am făcut sau facem parte din lumea academica într-un fel sau altul, dar nu ne dezicem de textele noastre. Ne vom păstra mereu dreptul la liberă exprimare, în felul nostru.

Drept urmare, susținem campania «stUdent la Cluj» și felicităm inițiatorii și persoanele implicate. 

Pe cei pe care îi deranjează, îi așteptăm pe stadion să le recităm niște urări,” au mai scris aceștia.

Atât Universitatea Babeș-Bolyai cât și clubul Universitatea Cluj au făcut precizări cu privire la această campanie promoțională.



lol-1.jpg

lol-2.jpg

lol-3.jpg

Comentarii Facebook