Președintele CFR Cluj dă de pământ cu arbitrajul de la România vs San Marino: „S-a greșit de două ori! Mai clar de atât nu se poate’”
Președintele CFR Cluj, Cristi Balaj, a comentat arbitrajul de la meciul România vs San Marino, dispută pe care tricolorii au câștigat-o cu scorul de 5-1.
Fostul arbitru este de părere că România trebuia să primească o lovitură de la unsprezece metri.
„Repet, chiar dacă ar fi șters piciorul apărătorului, și am avut noi o fază la meciul Botoșani – CFR Cluj, acolo s-a pus problema dacă îi șterge genunchiul sau nu. Deci chiar dacă șterge, atinge piciorul jucătorului care a jucat mingea cu mâna sau adversarului care se afla la câțiva metri în fața lui, atât timp cât mingea nu și-a schimbat în mod evident traiectoria și viteza, se consideră că vine mingea de la distanță.
CITEȘTE ȘI: Simbolul echipei CFR Cluj, pregătit pentru derby-ul cu „U” Cluj: „Vom fi în vârf de formă”
A pornit de la 30 de metri și s-a dus în acea zonă în care se afla mâna depărtată de corp a apărătorului și el nu a făcut niciun gest să o retragă din acea zonă. Mai clar de atât nu se poate” ,a spus Cristi Balaj.
De asemenea, președintele echipei din Gruia s-a întrebat de ce a fost chemat arbitrul la VAR, dacă nu era penalty.
„În meciul cu San Marino de ce a fost chemat arbitrul la VAR? A fost chemat pentru că arbitrul din camera VAR învață același regulament ca cel din teren și a considerat că este penalty. Observatorul când intră în vestiar constată că unul dintre cei doi a greșit. Hai să vedem care. Arbitrul din teren greșește de două ori”, a mai spus Cristi Balaj, notează fanatik.ro.
4 Comentarii
Ar trebui intrebat un arbitru de data mai recenta.Regulamentele s-au schimbat de cand s-a pensionat acest individ
dar de meciul Romania-bosnia ce zici ?
la maramu, ca esti o rusine care nu face nimic, doar mulge banii patronului.Afara de la CFR balase
@Mai bine marsh acasa: Varga a fost obligat sa-l angajeze dupa ce s-a milogit pe la diverse persoane din anturajul patronului.