Miercuri 25 Decembrie

Raliul de la Cluj, câștigat de echipajul maghiar Csaba Spitzmuller - Tamas Szoke


Raliul de la Cluj a fost câștigat de echipajul maghiar Csaba Spitzmuller - Tamas Szoke, în timp ce echipajul Bogdan Marișca - Sebastian Itu s-a clasat pe locul secund.

Ultima treaptă a podiumului a fost completată de echipajul Valentin Porcisteanu/Dan Dobre.

 
Echipajul maghiar Csaba Spitzmuller/Tamas Szoke, Mitsubishi Evo X R4, a câștigat cea de-a patra etapă a Campionatului Național de Raliuri ”Dunlop”, Transilvania Rally, care s-a desfășurat în perioada 21-23 iunie, la Cluj. Aceasta este prima victorie din acest sezon pentru cel mai constant pilot din actuala ediție de campionat, care a venit la Cluj, după trei podiumuri obținute în tot atâtea etape.

 

Suntem foarte bucuroși de acest rezultat. Am început săptămâna cu emoții din pricina unor probleme de natura tehnică, luni nu știam dacă vom lua startul la Cluj, pentru că nu ne sosiseră niște piese, iar vineri am câștigat raliul. M-am simtit foarte bine, raliul mi-a plăcut foarte mult, probele de aici sunt senzaționale și organizarea a fost perfectă. A fost foarte multă lume pe probele speciale, or în aceste condiții e o plăcere să concurezi și e mult mai ușor să câștigi”, a declarat Csaba Spitzmuller, care, în urma acestui rezultat, a trecut pe prima poziție în clasamentul general al Campionatului. ”Într-adevăr, am aflat de câteva minute că suntem liderii campionatului, având un avantaj de doar un punct. Acest lucru nu înseamnă, însă, nimic, campionatul este lung și este prea devreme să facem calcule”, a declarat pilotul maghiar la conferința de presa de la finalul Transilvania Rally.

Poziția secundă a fost ocupată de Bogdan Marișca și Sebastian Itu. Revenit la Mitsubishi Evo IX de clasa 3, după un început de sezon dezastruos cu Subaru R4 de clasa 2, cu care a obținut doar 8 puncte în primele trei etape, pilotul clujean a avut parte acum de primul raliu fără probleme tehnice din 2012. Marișca a început perfect Transilvania Rally și, cu două timescratch-uri în primele trei probe speciale, finalul zilei de vineri îl găsește în postura de lider. Însă, pe probele lungi de sâmbătă mașina își arata limitele și Bogdan este nevoit să cedeze prima poziție, reușind, însă, să ramână pe poziția secundă.

 

Este un rezultat care ne multumesșe. Am început bine, dar nu cred că am fost eu atât de rapid în prima zi, cred ca ceilalți concurenți nu au forțat. A doua zi, pe prima buclă, nu am fost inspirați în alegerea cauciucurilor și am pierdut timp pretios și acolo, la final pe super-speciala era să rămân fără benzină, dar important este ca am obținut un rezultat bun. E clar ca mașina nu este la nivelul celor ale concurenților nostri, trebuie să vedem ce vom face în această privința pentru că de multe ori, am fost la limita aici încercând să suplinim această diferență și acest lucru nu e tocmai în regulă. Oricum, ne propunem clasări pe podium in toate etapele rămase pana la finalul campionatului”, a declarat Bogdan Marsica, aflat, la Cluj, in dubla postura: de concurent si organizator. ”As vrea sa subliniez că nu eu sunt organizatorul acestei etape. Sunt implicat în organizare, alături de o echipa numeroasa. Sună mulți oameni care au muncit enorm în ultimă perioadă, care și-au pierdut nopțile pentru ca totul să iasa bine și trebuie să le mulțumim. Și trebuie să spun că nimic nu ar fi fost posibil fără sprijinul autorităților locale și județene. Eu am fost uimit de deschiderea cu care au fost primite ideile și inișiativele noastre”, a subliniat Marisca.

 

Comentarii Facebook