Cum își pot recupera banii pasagerii, în cazul anulării zborurilor la Wizz Air: Pasagerilor de pe zborurile afectate li se va oferi un program alternativ


Wizzair a explicat motivul pentru care sunt anulate numeroase zboruri dar și ce trebuie să facă pasagerii pentru a-și recupera banii. Wizz Air a întâmpinat, în ultimele luni, numeroase probleme cu privire la zborurile din România, printre care întârzieri mari, curse anulate sau chiar vânzarea mai multor bilete decât locuri disponibile. Nu este de mirare că, după o serie de plângeri, Wizz Air a fost reclamată de România, prin Ministerul Transporturilor, la Agenţia Uniunii Europene pentru Siguranţa Aviaţiei, respectiv instituţia care a oferit licenţa companiei aeriene.

Potrivit companiei, pasagerilor de pe zborurile afectate li se va oferi un program alternativ de zbor. 

„Wizz Air anunță că, din cauza verificărilor în avans ale unor motoare GTF, solicitate de Pratt & Whitney, a fost nevoită să facă ajustări în cadrul rețelei sale, rezultând în anularea unor zboruri în anumite zile, între unele destinații.

Pasagerilor de pe zborurile afectate li se va oferi un program alternativ de zbor, opțiunea rambursării complete prin metoda inițială de plată sau rambursarea a 120% din tariful inițial achitat în credit de companie pentru rezervări viitoare”, au transmis, miercuri, reprezentanții companiei aeriene, potrivit observatornews.ro.

Compania a explicat că pasagerii ar trebui să contacteze agenția care deține rezervarea, pentru a face modificările necesare. De asemenea, se recomandă verificarea folder-ului de spam în privinţa e-mailurilor referitoare la posibilele modificări de program.

Comentarii Facebook