La ce detalii se uită stewardesele atunci cand începe îmbarcarea. Pasagerii sunt analizați riguros/Primul lucru la care este atent personalul aeronavei


Deși pasagerii nu își dau seama, primul lucru pe care stewardesele îl observă la începutul îmbarcării nu este biletul sau bagajul de mână, ci starea generală și comportamentul fiecărui călător. Personalul aeronavei observă chiar și detalii despre starea de sănătate sau capacitatea fiecăruia de a răspunde în situații de urgență. 

Aceste observații rapide îi ajută pe însoțitorii de bord să identifice potențialele probleme sau să acorde atenție sporită unor pasageri care ar putea avea nevoie de asistență suplimentară în timpul zborului.

De exemplu, un călător cu mobilitate redusă, o mamă cu un copil mic sau o persoană în vârstă care călătorește singură. Recunoașterea acestor situații din timp permite echipajului să ofere ajutor și să prevină situații neplăcute sau chiar periculoase în timpul zborului.

„Când se îmbarcă în avion, însoțitorii de bord sunt bucuroși să zâmbească și să vă întâmpine cu ospitalitate, dar analizează și o serie de factori importanți care ar putea contribui la experiența în timpul zborului. Ei identifică pasagerii care ar putea fi capabili să ajute în caz de urgență, precum și pasagerii care ar putea avea nevoie de ajutor suplimentar într-o situație de urgență, cum ar fi o persoană în vârstă sau rănită”, a spus Duygu Eren Tosya de la Turkish Airlines pentru travelandleisure.com.

De asemenea, stewardesele sunt instruite să observe cu atenție interacțiunile dintre pasageri. Orice schimb tensionat de replici sau comportament agresiv poate semnala potențiale probleme care trebuie abordate înainte de decolare.

Siguranța la bordul avionului depinde în mare măsură de abilitatea echipajului de a anticipa și gestiona situațiile. În acest context, stewardesele nu asigură doar confortul pasagerilor, ci și menținerea unui mediu sigur. Capacitatea lor de a observa și interpreta comportamentele este esențială. Datorită antrenamentului riguros și experienței acumulate, acestea pot lua decizii rapide și corecte, de la îmbarcare până la aterizarea în siguranță.

De la starea de spirit a pasagerilor, la felul în care se îmbracă, dacă au consumat sau nu stupefiante înainte de zbor sau dacă se află într-o situație vulnerabilă, toate aceste lucruri sunt atent observate și analizate de stewardese.

Însoțitoarele de zbor vor observa întotdeauna ce porți.

„Întotdeauna mă uit la ce fel de pantofi poartă un client pentru a determina dacă poate alerga rapid și ușor în ei”, a spus Amy Caris, însoțitor de bord și director de bord pentru JSX, conform rd.com.

Spre exemplu, în această situație, stewardesele pot menționa în timpul instructajului pentru pasageri că, în cazul unei urgențe, persoanele care poartă pantofi cu toc trebuie să se descalțe.

Ei sunt atenți și la modul în care se comportă pasagerii. Spre exemplu dacă salută sau zâmbesc atunci când urcă în avion.

„Dacă îi întâmpinăm la ușă, observăm dacă suntem întâmpinați cu un zâmbet sau cu un salut returnat”, spune Irizarry.

Deloc surprinzător, dacă un pasager le întoarce salutul însoțitorilor vor face automat o impresie mai bună. Pe de altă parte, evitarea contactului vizual sau un comportament suspect sau chiar agresiv va ridica imediat semne de întrebare.

Comentarii Facebook