Duminica 17 Noiembrie

Turiști români, dați afară din hotelul de cinci stele din Bulgaria, în toiul nopții. Rezervarea era prin Booking


O familie din București a fost dată afară din hotelul de 5 stele din Bulgaria, în toiul nopții, iar motivul este incredibil.

Hotelul a fost rezervat prin Booking, dar în loc de o locație de cinci stele au ajuns la un ”grajd” de 2 spete.

Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot. Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a relatat turista, pe un forum de pe Facebook.

Camera de hotel nu avea aer condiționat și nici nu li s-a oferit o altă cameră. Soluția a fost să doarmă cu geamul deschis, dacă nu le convine.

Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.

Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, a mai spus turista.

În timp ce bucureștenii comunicau cu cei de la Booking, managera hotelului le-a anulat rezervarea. În toiul nopții, turiștii au fost nevoiți să plece spre București, iar banii plătiți vor fi returnați numai peste 14 zile.

Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!

Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant, pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a conchis turista.

Clujeancă șocată după o vacanță în Bulgaria: Avea recenzii bune pe Booking, dar subit au scăzut cu un punct - FOTO

Comentarii Facebook