Vacanță de coșmar pentru un ardelean care a rezervat un apartament în Turcia: „Am rămas și cu banii dați și cu buza umflată”


Un ardelean a avut parte de o experiență extrem de neplăcută, după ce a rezervat și a plătit în avans pentru un apartament în Istanbul, Turcia. 

Bărbatul a relatat că a ajuns la cazare miercuri, 28 august, și a aflat că proprietarul a anulat rezervarea făcută încă din luna ianuarie a acestui an, pe platforma Booking. 

După câteva ore în care a încercat să găsească o soluție, ardeleanul și cei doi copii ai săi au fost nevoiți să facă o nouă rezervare pentru un alt apartament. 

Astfel, bărbatul susține că a rămas cu banii dați și buza umflată, în urma acestei experiențe, iar el și copiii săi s-au cazat numai la miezul nopții. 

Atenție! Fugiți de Blue Class Apart - Istanbul. 

Am rezervat acest apartament prin Booking încă de pe 8 Ianuarie. Plătit 100% în avans. Am venit tocmai de la Brașov, cu 2 copii, să vizităm Istanbulul.

Aseară când să mă cazez, telefonul închis. Sun la Booking și mi se spune ca proprietarul a anulat rezervarea.

A trebuit sa stau 2 ore în telefon cu cei de la Booking, sunat în Roaming tocmai în Marea Britanie, și după 2 ore, m-au lăsat și ei cu ochii în soare.

Pe alți bani a trebuit sa fac o alta rezervare, ca într-un final, după 3 ore de nervi și stres, la ora 12 noaptea sa pot sa îmi hrănesc copiii, sa facă o baie și să doarmă într-un pat.

Am rămas și cu banii dați și cu buza umflată…”, a transmis ardeleanul pe rețelele de socializare. 


Comentarii Facebook