Cum ar trebui să funcționeze corect un amortizor auto?
Pentru a absorbi cumva excesul de energie mecanică a arcului, amortizoarele sunt plasate în suspensie. Designul lor vă permite să amortizați rapid vibrațiile arcurilor și să restabiliți poziția mașinii în spațiu.
Amortizorul nu va putea funcționa fără un element elastic cu caracteristicile potrivite. Fără arcuri sau arcuri, toate cele 4 amortizoare ale mașinii vor fi complet comprimate sub greutatea acesteia. Conductibilitatea și confortul vor trebui să fie uitate.
Arcul (arcul cu lamă) preia sarcina pe care o suportă mașina în suspensie. Această piesă poate efectua compresie sau îndoire, în funcție de condiții, pentru a preveni mișcările oscilatorii asupra caroseriei. Dar arcurile au un dezavantaj - atunci când sunt comprimate sau îndoite, ele formează tocmai aceste vibrații (inerțiale), care oscilează caroseria. Roțile pierd contactul cu drumul, ceea ce duce la o deteriorare vizibilă a capacității de conducere.
Arcurile sau arcurile suportă doar greutatea mașinii. Amortizoarele, ca un instrument mai precis, fac tot restul muncii. De aceea, alegerea lor este importantă.
La ce servesc aceste piese utile din mașină? Amortizoarele din spate și din față, care lucrează împreună cu alte părți ale suspensiei, pentru deprecierea pieselor auto din masina ca in poza din autopieseonline24.ro acestea îndeplinesc următoarele funcții:
- Reducerea vibrațiilor verticale ale caroseriei și ale roților la orice vehicul.
- Îmbunătățirea tracțiunii mașinii, aceasta devine mai lină.
- Îmbunătățirea tracțiunii roților cu drumul.
- Asigurarea eficienței frânării și accelerării.
Amortizoarele trebuie să colaboreze cu arcuri, montanți, torsiuni și alte piese pentru a reduce cât mai mult posibil vibrațiile.
Amortizorul este amortizorul standard utilizat adesea în suspensiile independente moderne, atât la vehiculele cu tracțiune față, cât și la cele cu tracțiune spate.
Amortizorul este o componentă structurală majoră a suspensiei. Acesta este instalat în locul articulației superioare de direcție și a rulmentului superior cu bile într-o suspensie standard. Șarpanta este mai ușoară ca design și ocupă mai puțin spațiu decât amortizoarele din suspensiile standard.
Montanții au două scopuri principale. Unu: Șarpanta îndeplinește o funcție de amortizare ca un amortizor. Designul intern al montantului este similar cu cel al unui amortizor. Un piston este atașat la capătul tijei pistonului și acționează asupra fluidului hidraulic pentru a controla deplasarea arcului și a suspensiei. Ca și în cazul unui amortizor, supapele exercită rezistență la forța care apare pe măsură ce suspensia se deplasează în sus și în jos. La fel cu un amortizor, suspensia este sensibilă la viteză, ceea ce înseamnă că supapele funcționează astfel încât forța de rezistență să crească sau să scadă în funcție de cât de repede se deplasează suspensia.
Amortizoarele vehiculelor constau din următoarele părți de bază:
- Cilindru;
- piston;
- garnitură de tijă;
- aspirator;
- unitate de etanșare;
- cupa arcului de suspensie;
- tijă de piston;
- supapă de piston;
- supapă de piston;
- supapa de fund;
- inel O de cauciuc;
- separarea pistonului;
- fund etanș;
- fluid special de amortizare (ulei) sau gaz
Când ar trebui să înlocuiesc amortizoarele?
Din cauza calității mediocre a drumurilor, amortizoarele nu rezistă atât de mult cât ar putea. În unele cazuri, acestea se pot defecta la 50.000 km. Amortizoarele, care au funcționat corect timp de 100 000 km și mai mult, pot fi numite fiabile. În general, există o mare probabilitate ca primul proprietar al mașinii să schimbe cel puțin amortizoarele din față: în cele mai multe cazuri, acestea se uzează înaintea celor din spate.
0 Comentarii